فراخوان سوگواره عکس عاشورایی در بوشهر منتشر شد
سیرنگ: رئیس حوزه هنری بوشهر استان گفت: فراخوان سوگواره عکس عاشورایی در بوشهر در 2 بخش آیین و رسوم عاشورایی در جغرافیای استان و پیاده روی اربعین منتشر شد.
كدخبر: id-5783
تاريخ: 2018-09-23 08:03:45

امید پارسایی فر هدف از برگزاری سوگواره عکس عاشورایی را ثبت و ماندگاری تصاویر عزاداری مردم استان بوشهر در ماه آیینی محرم و صفر و پیاده‌روی اربعین عنوان کرد.

به گزارش «سیرنگ»، وی افزود: مسابقه در 2 بخش دوربین عکاسی و موبایل برگزار می‌شود و شرکت در مسابقه برای عموم آزاد است.

پارسایی فر بیان کرد: هر نفر می‌تواند حداکثر 10 عکس با فرمت JPEG و با حداکثر حجم فایل 10 مگابایت و حداقل ضلع کوچک 2 هزار پیکسل به دبیرخانه ارسال کند.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر ادامه داد: عکس‌ها نباید دارای امضاء عکاس، لوگو و یا هرگونه نشانه دیگری باشد.

وی افزود: از نظر ستاد برگزاری ارسال کننده عکس، مالک اثر شناخته می‌شود و مسئولیت هرگونه مغایرت و پیامدهای ناشی از آن بر عهده وی است.

پارسایی فر ادامه داد: ستاد برگزاری حق استفاده از عکس‌های پذیرفته‌شده برای چاپ در کتاب، بروشور و نشریات مربوط به جشنواره را با درج نام عکاس برای خود محفوظ می‌داند.

وی گفت: به تمامی عکس هایی که به بخش مسابقه راه یافته گواهی شرکت در مسابقه اهدا می‌شود.

پارسایی فر یادآور شد: به عکس‌های راه‌یافته به نمایشگاه حداقل مبلغ 500 هزار ریال هدیه می‌شود و دبیرخانه ستاد برگزاری در قبال آسیب‌های ناشی از ارسال نامطلوب آثار از جانب شرکت کنندگان هیچ مسئولیتی ندارد.

وی گفت: آخرین مهلت ارسال آثار پایان 20 آبان 1397 و راه‌های ارسال نیز از طریق پست الکترونیکی به نشانی busherartphoto@gmail.com و لوح فشرده است.

منبع: ایرنا