جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان در دوراهک برگزار می‌شود
سیرنگ: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرستان دیر از برگزاری سی و یکمین جشنواره فیلم‌های سینمایی کودک و نوجوان در شهرستان دیر، به میزبانی دوراهک خبر داد.
كدخبر: id-5749
تاريخ: 2018-09-02 07:34:41

غلامرضا ناطقی محل اکران فیلم‌های این جشنواره را پارک گلستان بسیج شهر دوراهک عنوان کرد و اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و تحقق نگرش عدالت فرهنگی و تمرکز زدایی برنامه‌های فرهنگی، این جشنواره امسال در شهرستان دیر، از ۱۱ شهریورماه به مدت چهار شب در پارک گلستان بسیج شهر دوراهک برگزار خواهد شد.

به گزارش «سیرنگ»، ناطقی تصریح کرد: هدف از برگزاری این جشنواره بین‌المللی، گسترش فضای شادی و نشاط، ایجاد زمینه مناسب برای توجه بیشتر به سینمای کودک و نوجوان و همچنین ایجاد امکان برای کودکان و نوجوانان مناطق محروم در استفاده از برنامه‌های این جشنواره خواهد بود.

وی با بیان اینکه تلاش گسترده‌ای صورت گرفته تا این جشنواره با کیفیت بالایی برگزار شود، خاطرنشان کرد: همه علاقمندان می‌توانند از ۱۱ شهریور ماه لغایت ۱۴ شهریور همه فیلم‌های این جشنواره را در شهر دوراهک به صورت کاملا رایگان تماشا کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیر گفت: این جشنواره در شهرستان دیر با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، ارشاد اسلامی دیر، کانون های فرهنگی مساجد، شهرداری و شورای اسلامی شهر دوراهک در پارک گلستان بسیج شهر دوراهک برگزار خواهد شد.

منبع: مهر