سمینار آموزشی «عکاسی با موبایل» در بوشهر برگزار می‌شود
سیرنگ: سیمنار آموزش تخصص «عکاسی با موبایل» جمعه 26 مردادماه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برگزار می‌شود.
كدخبر: id-5715
تاريخ: 2018-08-15 10:23:24

میعاد مهندسی مدرس این سمینار در این خصوص اظهار داشت: فراگیر شدن استفاده از گوشی‌های هوشمند به همراه افزایش کیفیت دوربین تلفن‌های همراه بخش وسیعی از جامعه را به عکاسی با موبایل علاقه‌مند کرده است.

به گزارش «سیرنگ»، وی افزود: اصول عکاسی در عکاسی با دوربین‌های حرفه‌ای و موبایل یکسان هستند و آشنایی با این اصول می‌توان به ثبت تصاویر مناسب و حرفه‌ای با موبایل کمک کند.

این هنرمند خاطرنشان کرد: آشنایی با عکاسی و کاربردهای آن، اصول عکاسی سلفی، آموزش تنظیمات مورد نیاز عکاسی در موبایل، کادربندی و تکنیک‌های گرفتن عکس، سبک‌های عکاسی و... در این سمینار آموزش داده می‌شود.

Thumbnail

وی در پایان یادآور شد: گواهینامه شرکت در دوره به علاقمندان هنر عکاسی اعطا می شود و و از آثاری هنرجویان بعد از دوره آموزشی نمایشگاهی برپا خواهد شد.

یادآوری می شود، سیمنار آموزش تخصصی «عکاسی با موبایل» جمعه 26 مردادماه ساعت 19 در سالن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در این دوره آموزشی با شماره تماس 09373469227 تماس حاصل نمایند یا به این لینک مراجعه کنند.