جرییات طرح تابستانه کتاب در بوشهر
سیرنگ: ثبت‌نام کتاب‌فروشی‌ها در طرح تابستانه کتاب 97 در استان بوشهر در دست اجرا است.
كدخبر: id-5713
تاريخ: 2018-08-14 22:38:05

به گزارش «سیرنگ» به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور می‌توانند تا 27 مرداد با مراجعه به سایت www.ketab.ir  در این طرح نام نویسی کنند.

نهمین دوره طرح‌های حمایتی از کتاب‌فروشی‌ها با عنوان تابستانه کتاب از 30 مرداد در کتاب‌فروشی‌های عضو طرح در سراسر کشور آغاز می شود که در تهران به مدت 7 روز و در سایر شهر‌ها و شهرستان ها به مدت 10 روز کتاب‌های تالیفی با کمک هزینه خرید 25 درصد و کتاب‌های ترجمه با کمک هزینه خرید 15 درصد عرضه می‌شود.

حداکثر یارانه اختصاصی به هر کتاب‌فروشی، میزان و درصد مشارکت کتاب‌فروشی ها در تخصیص یارانه بر اساس اعتبار کلی طرح تعیین و قبل از شروع طرح اعلام خواهد شد.

در این طرح سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر 100  هزار تومان است و مدت زمان تسویه حساب طرح با کتاب‌فروشی ها، حداقل 6 ماه خواهد بود.

با توجه به محدود بودن بودجه طرح تابستانه کتاب، سقف یارانه پس از تعیین و اختصاص افزایش نخواهد یافت بنابراین کتاب‌فروشانی که تمایل دارند پس از پایان اعتبار به صورت مشارکتی و با پرداخت 50 درصد یارانه، فروش را ادامه دهند، آمادگی خود را اعلام کنند.