احداث نگارخانه گناوه آغاز شد
سیرنگ: عملیات اجرایی احداث نگارخانه گناوه در آیینی باحضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر آغاز شد.
كدخبر: id-5703
تاريخ: 2018-08-06 08:48:33

فرماندار گناوه در این آیین گفت: این شهرستان ظرفیت‌های فراوانی از جمله در حوزه فرهنگی، هنری و مذهبی دارد و دارای هنرمندان مستعد و خلاقی است که در سطح کشور و استان به موفقیت‌های خوبی دست یافته‌اند.

به گزارش «سیرنگ»، سیدعلی پاک‌نژاد با تأکید بر توجه و حمایت هنرمندان گناوه افزود: در دولت تدبیر وامید کارهایی مهم در حوزه‌های فرهنگی، هنری و مذهبی در این شهرستان صورت گرفته و مسئولان استانی و شهرستانی ارتباط و تعامل خوبی با هنرمندان دارند.

وی احداث نگارخانه را یکی از خواسته‌های بحق اهالی فرهنگ و هنر این شهرستان دانست و گفت: فرمانداری برای تأمین اعتبار مورد نیاز این طرح پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد.

پاک‌نژاد اظهار داشت: احداث یک مجتمع فرهنگی و هنری در بندر ریگ نیز که از مطالبه‌های چندین ساله مردم این منطقه است در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناوه گفت: نگارخانه یکی از مراکز مورد نیاز و عوامل مهم در توسعه فرهنگی هر منطقه به شمار می‌آید که با درایت و حمایت فرماندار احداث آن در طرح‌های امسال این شهرستان قرار گرفته است.

Thumbnail

علیرضا سبحانی افزود: با توجه به اینکه شهر گناوه دارای یک نگارخانه است که قدمت زیاد دارد، احداث یک مرکز جدید با استانداردهای لازم در دستور کار قرار گرفت که امور اجرایی می‌شود.

وی، اعتبار اولیه مورد نیاز این طرح را 9 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: تاکنون 3 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار به این طرح اختصاص یافته که امیدواریم با تأمین اعتبار موردنیاز در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

منبع: ایرنا