معرفی اعضای هیئت‌مدیره انجمن موسیقی استان بوشهر
سیرنگ: چهار عضو اصلی و دو عضو علی‌البدل هیئت‌مدیره جدید انجمن موسیقی استان بوشهر به مدت یکسال معرفی شدند.
كدخبر: id-5692
تاريخ: 2018-07-31 07:35:53

به گزارش «سیرنگ» به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، این آیین با حضور مدیرکل، معاون فرهنگی و کارشناس امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در این آیین اظهار داشت: انجمن‌های فرهنگی و هنری بازوان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند که با انسجام و همدلی و با استفاده از نظرات پیشکسوتان می‌توانیم جایگاه اصلی موسیقی این سرزمین را که در سطح ملی و بین‌المللی شناخته شده است را بیشتر معرفی کنیم.

حمیده ماحوزی گفت: انجمن موسیقی استان در چند سال اخیر توانسته از لحاظ کیفی و کمی رشد کند و امیدواریم با حضور شما و ارائه راهکارهایی جدید و متنوع خون تازه‌ای در کالبد این انجمن جاری شود.

وی تصریح کرد: اعضای انجمن موسیقی باید با برگزاری جلسات مستمر سیاست‌های ابلاغی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این بخش تقویت و اجرایی کنند.

Thumbnail

لازم به توضیح است که اصغر قربانی، بهرنگ حکیمی پور، علی همتی و محسن حیدریه به عنوان اعضاء اصلی هیئت‌مدیره و عبدالوهاب زنگویی و فرشاد برنجی عضو علی‌البدل این انجمن به مدت یکسال معرفی شدند و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ‌های اعضاء را به آنها اهداء کرد.

یادآوری می‌شود، پس از رأی‌گیری و انتخاب بهرنگ حکیمی پور به عنوان رئیس انجمن موسیقی استان بوشهر، مقرر شد بزودی نشستی جهت تدوین برنامه‌ها و اهداف انجمن برگزار شود.