انتشار فراخوان فیلمنامه نویسی انجمن سینمای جوان برازجان
سیرنگ: سرپرست انجمن سینمای جوان برازجان گفت: آثار تصویب شده فراخوان فیلمنامه نویسی برای ساخت حمایت می‌شوند.
كدخبر: id-5669
تاريخ: 2018-07-22 07:21:17

عبدالصاحب اقدسی در گفتگو با سیرنگ در این خصوص اظهار داشت: این فراخوان با موضوع آزاد در دو بخش کوتاه و نیمه بلند برای هنرمندان استان بوشهر منتشر شده است.

وی افزود: زمان فیلمنامه ها از یک الی سی دقیقه می‌تواند باشد و آخرین مهلت ارسال آثار تا 15 مرداد 1397 است و فیلمنامه های تصویب شده برای ساخت حمایت می‌شوند.

سرپرست انجمن سینمای جوان برازجان یادآور شد: تمام فیلمنامه های دریافت شده ثبت می‌شوند تا بدین صورت نیز از هنرمندان برای پیشگیری از سرقت آثار ادبی آنان حمایت شود.

اقدسی خاطرنشان کرد: هفته فیلم و عکس در نیمه دوم سال جاری به همراه کارگاه‌های تخصصی توسط انجمن سینمای جوان برازجان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: برگزاری کارگاه‌های فیلم هر دوهفته یکبار از دیگر برنامه‌های انجمن سینمای جوان برازجان است که به صورت نوبتی به نقد فیلم کوتاه با ارائه مجید فخریان و نقد فیلم بلند با ارائه انوش دلاوری اختصاص دارد.

سرپرست انجمن سینمای جوان برازجان ادامه داد: «پاتوق فیلم» از دیگر برنامه‌های انجمن است که چهارشنبه‌های هر هفته برگزار و در آن فیلم‌های هنرمندان انجمن سینمای جوان کشور و آثار شاخص خارجی نقد و بررسی می‌شوند.

اقدسی یادآور شد: کارگاه عکس انجمن سینمای جوان برازجان نیز به زودی راه‌اندازی می‌شود و در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری روز سینما در برازجان هستیم.

وی در پایان تأکید کرد: انجمن سینمای جوان برازجان با سابقه‌ی 30 ساله در تلاش است با بهره‌گیری از ظرفیت‌های هنرمندان دشتستان فضایی دوستانه و علمی برای پیشرفت هنر سینما قدم بردارد.

یادآوری می‌شود، هنرمندان می‌توانند آثار خود برای شرکت در فراخوان فیلمنامه نویسی به نشانی برازجان، بلوار فرهنگیان روبروی پارک لاله ارسال کنند.