۱۵۰ اثر به جشنواره شعر دفاع مقدس استان ارسال شد
سیرنگ: دبیر نهمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان بوشهر گفت: در جشنواره شعر دفاع مقدس استان بوشهر ۱۱ نفر به عنوان برگزیده انتخاب شد و آثار آنان در کتاب برگزیدگان این جشنواره منتشر می‌شود.
كدخبر: id-5656
تاريخ: 2018-07-17 08:52:38

زهرا شاعری در مراسم اختتامیه نهمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان بوشهر با تاکید بر نقش مهم ترویج فرهنگ دفاع مقدس در مصون نگه داشتن جوانان از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی اظهار داشت: این فرهنگ در عرصه‌های گوناگون نقش مهم وتاثیرگذاری کرد که اکنون در عرصه جنگ اقتصادی دشمن، فرهنگ دفاع مقدس موثر است.

به گزارش «سیرنگ»، وی با بیان اینکه لسان شعر لسانی است که جاذبه زیاد دارد افزود: ماندگاری شعر دفاع مقدس با زندگی و حماسه رزمندگان گره خورده  چراکه ایثارگری‌های رزمندگان در همه تاریخ مانا و جاوید است.

شاعری با بیان اینکه شعر دفاع مقدس با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگری های رزمندگان دفاع مقدس و مدافع حرم برگزار  شده است تصریح کرد: این جشنواره در 5 محور دفاع مقدس، عاشورایی، بیداری اسلامی، راهیان نور و شهدای مدافع حرم برگزار شد.

دبیر نهمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان بوشهر از ارسال 150 اثر به این جشنواره  خبر داد و بیان کرد: در جشنواره شعر دفاع مقدس استان بوشهر 11 نفر به عنوان برگزیده انتخاب شد و آثار آنان در کتاب برگزیدگان این جشنواره منتشر می‌شود.

در این مراسم از شاعران برگزیده تقدیر شد.

منبع: تسنیم