«اتاقی از مخمل سرخ» در دشتستان کلید خورد + تصاویر
سیرنگ: فیلم کوتاه «اتاقی از مخمل سرخ» به کارگردانی کامران دشتی هنرمند دشتستانی در این شهرستان کلید خورد.
كدخبر: id-5644
تاريخ: 2016-05-15 11:29:58

کامران دشتی کارگردان و فیلمنامه نویس این اثر در گفتگو با سیرنگ در این باره اظهار داشت: فیلمنامه «اتاقی از مخمل سرخ» اقتباسی از داستان کوتاه «تاریکخانه» صادق هدایت است که راوی مهمان شدن ناخواسته یک مسافر در منزل فردی تنهاست که داستان فیلم را رقم می‌ زند.

 

وی با بیان اینکه فیلمبرداری این اثر آغاز شده است، افزود: پلان های داخلی این فیلم در شهر برازجان و پلان های بیرونی در روستای جتوط بخش سعدآباد فیلمبرداری می‌شود.

دشتی خاطرنشان کرد: اسماعیل ملاح جوان، قاسم تنگسیرنژاد و غلامرضا شنبدی ایفاگر نقش هستند و مسعود کازرونی (تصویربردار)، حسین کشاورزی (نور)، مرتضی بهرامی (صدابردار) و محمدجواد حیدری (مدیر تولید) نیز در ساخت «اتاقی از مخمل سرخ» نقش دارند.

این هنرمند دشتستانی تصریح کرد: متأسفانه در استان بوشهر کمبود امکانات مورد نیاز برای ساخت فیلم از موانع گسترش این هنرصنعت است و هنرمندان فیلمساز هم استانی در موارد بسیاری ناچار به تهیه نیازمندی‌های خود با هزینه گزاف از استان‌های همجوار هستند.

دشتی در پایان با اشاره به اینکه فیلم کوتاه «اتاقی از مخمل سرخ» با هزینه شخصی ساخته می‌شود، یادآور شد: حمایت معنوی انجمن سینمای جوان و همراهی و همکاری اهالی روستای جتوط در ساخت این اثر شایسته بیان و تقدیر است.