تولیدات انجمن سینمای جوان استان بوشهر رونمایی شد
سیرنگ: انجمن سینمای جوانان استان بوشهر از فیلم «گوش ماهی» ساخته علی کارگر و دوبله انیمیشن «پیرمرد و دریا» از تولیدات استودیو «صدای بخشو» رونمایی کرد.
كدخبر: id-5627
تاريخ: 2018-06-27 05:35:55

به گزارش «سیرنگ» به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، در این آئین که با حضور اعضای شورای شهر بوشهر برگراز شد پس از نمایش فیلم‌ها، اکبر توسلی از اعضا شورای شهر با تشکر از دعوت انجمن سینمای جوان و ابراز خرسندی از شرکت در این جلسه بیان کرد: در سال پیش رو شورای شهر با تخصیص اعتبار برای ساخت سالن اجتماعات در شهر بوشهر اقدام کرده است و این سالن که با اهداف فرهنگی ساخته می‌شود برای کل استان بوشهر مفید خواهد بود.

وی در ادامه گفت: انجمن سینمای جوان بوشهر از مجموعه‌های فعال فرهنگی در شهر بوشهر است که در سال‌های اخیر فعالیت‌های درخور توجهی برای ارتقا سطح فرهنگی جامعه انجام داده که باید مورد حمایت قرار گیرد.

توسلی در خاتمه سخنان خود برای حمایت و همکاری در تولید فیلم، آموزش‌های فرهنگی و زمینه‌های مختلف این انجمن قول مساعدت داد.

مدیر انجمن سینمای جوانان استان بوشهر نیز با خوش‌آمد گویی به اعضا شورای شهر و هنرمندان از ضرورت حمایت از سینمای کوتاه در بوشهر سخن گفت و اظهار داشت: ضرورت فعالیت‌های فرهنگی جهت برون‌رفت از چالش‌های اجتماع شهری یکی از مهمترین اولویت‌های هر جامعه است.

عبدالرحمن برزگر با بیان این جمله که هنرمندان استان بوشهر ظرفیت‌های بسیار بالایی در تمام زمینه‌های هنر دارند، خاطرنشان کرد: هنرمندان استان با توانمندی‌هایی که دارند می‌توانند افتخارات زیادی را در صحنه‌های ملی و بین‌المللی نسبت به گذشته کسب کنند.

گفتنی است فیلم کوتاه «گوش ماهی» جدیدترین تولید انجمن سینمای جوان دفتر بوشهر است که با نگاهی شاعرانه و لطیف معضل کم‌آبی و خشک شدن آب‌های سطحی را گوش زد می‌کند.

اکبر توسلی، ندا عبدالله زاده، مهرزاد آسایش و پویا دولابی از اعضاء حاضر شورای شهر در این مراسم بودند.

Thumbnail

Thumbnail

Thumbnail

Thumbnail

Thumbnail