برگزاری جشنواره استانی تئاتر معلولین در روز جهانی معلولین
سیرنگ: دبیر جشنواره تئاتر معلولین استان بوشهر از برگزاری اختتامیه این جشنواره در روز جهانی معلولین خبر داد.
كدخبر: id-5604
تاريخ: 2018-05-29 10:57:02

فرهاد فیاض بخش در گفتگو با سیرنگ در این خصوص اظهار داشت: نشست هماهنگی برگزاری پانزدهمین جشنواره تئاتر معلولین استان بوشهر با حضور سهیلا اشجع معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان بوشهر برگزار شد.

وی افزود: در این نشست روند برگزاری جشنواره و فعالیت‌های صورت گرفته بررسی شد و برگزاری اختتامیه جشنواره استانی تئاتر معلولین همزمان با روز جهانی معلولین از مصوبات این نشست بود.

دبیر پانزدهمین جشنواره استانی تئاتر معلولین خاطرنشان کرد: فراهم‌سازی شرایط مطلوب برای کشف استعدادهای معلولین از رویکردهای مورد تأکید این دوره از جشنواره است و احتمال اضافه شدن چند بخش جدید به جشنواره وجود دارد.

فیاض بخش گفت: همفکری با فعالیت این عرصه برای برگزاری مطلوب‌تر جشنواره برای ادامه روند رو به رشد جشنواره تئاتر معلولین الزامی است و تاکنون از نظرات پیشکسوتان و هنرمندان معلول برای هر چه بهتر شدن مهمترین رویداد هنری جامعه معلولین استان استفاده شده است.

Thumbnail

وی تأکید کرد: فعالیت‌های فرهنگی و هنری در حوزه توانبخشی اجتماعی می‌تواند زمینه‌های توانمندسازی جسمی، روانی و اجتماعی معلولین را تسهیل کرده و جشنواره تئاتر معلولین با این هدف برگزار می‌شود.

دبیر پانزدهمین جشنواره استانی تئاتر معلولین یادآور شد: پویایی و نشاط بیشتر جامعه معلولین و زمینه‌سازی برای شکوفایی استعداد و افزایش شناخت عمومی از توانایی‌های جامعه معلولین با بهره‌گیری از شیوه‌های هنری ازدیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

شایان ذکر است فراخوان پانزدهمین جشنواره استانی تئاتر معلولین منتشر و علاقمندان می‌توانند تا 30 تیرماه آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.