سرپرست جدید ارشاد تنگستان معرفی شد
سیرنگ: با حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر شاهین نجفی به عنوان سرپرست اداره ارشاد شهرستان تنگستان معرفی شد.
كدخبر: id-5603
تاريخ: 2018-05-25 14:36:05

به گزارش «سیرنگ» به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان، این مراسم با حضور اکبر بردستانی معاون مالی و اداری و عبدالحسین مدیر حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برگزار شد.

بردستانی با تقدیر از زحمات چندساله عباس جاودانی و تلاش‌های چندماهه شایسته گرامی در سمت سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان، گفت: این اداره با وجود محدودیت‌های مالی عملکرد فرهنگی خوبی داشته که این ناشی از همکاری‌های همه‌جانبه مجموعه کارکنان و هنرمندان بوده است.

وی ابراز امیدواری کرد که با حمایت فرماندار تنگستان و امام‌جمعه اهرم و تعامل و همکاری با هنرمندان و کارکنان اداره ارشاد تنگستان، سرپرست جدید این اداره در این مسئولیت موفق باشد.

Thumbnail

اعتماد مدیر حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز در سخنان کوتاهی از زحمات شایسته گرامی تقدیر و برای شاهین نجفی در سمت جدید خود آرزوی موفقیت کرد.

شاهین نجفی سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان نیز با ابراز خشنودی از حضور در سرزمین پدری خود، ابراز امیدواری کرد که با تعامل مثبت با هنرمندان و کارکنان این اداره اتفاقات خوبی برای فرهنگ و هنر تنگستان رخ دهد.