زیرساخت‌های فرهنگی جم تقویت شود
سیرنگ: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جم گفت: برای شهرستان جم که جمعیتی حدود ۷۳ هزار نفر دارد یک تالار آن هم با ظرفیت ۲۷۰ صندلی پاسخگو نیست
كدخبر: id-5586
تاريخ: 2018-05-07 18:38:50

 محمد کارگر اظهار داشت: خبرنگاران و اهالی رسانه باید با انتقادهای سازنده و دقیق خود دولت و مسئوولان را در انجام وظایف یاری کنند.

به گزارش «سیرنگ»، وی بیان کرد: نقد سازنده و دقیق غیر از تخریب و تهمت است و خوشبختانه مسئولان در جامعه ما طالب پذیرش حرف حق هستند که تعامل رسانه‌ها با مدیران کاری مهم و ارزشمند است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جم با بیان این که ارتقای جایگاه شهرستان به خاطر ظرفیت‌های خوبی که دارد از جمله وظایف مهم خبرنگاران رسانه‌های گروهی محسوب می‌شود افزود: خبرنگاران باید واقعیات جامعه را با کمال صراحت بیان کنند، چون دغدغه‌ آنان سالم‌سازی فضای جامعه است.

کارگر اظهار داشت: برای شهرستان جم که جمعیتی حدود ۷۳ هزار نفر دارد یک تالار آن هم با ظرفیت ۲۷۰ صندلی پاسخگو نیست که با ساخت مجتمع فرهنگی و هنری توسط شهرداری جم  این مشکل نیز رفع می‌شود.

وی بیان کرد: سند چشم انداز فرهنگی با ایجاد ۲۲ مورد زیرساخت جدید در شهرستان را تقدیم نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی کردیم تا از اعتبارات نفت، زیرساخت‌های فرهنگی نیز ایجاد شود.

کارگر اظهار داشت: در راستای انسجام و اشتراک فرهنگی در شهرستان، چندین تفاهم نامه نیز منعقد و امضا شده است.

منبع: فارس