یادمان «استاد رمضان امیری» در بوشهر برگزار می‌شود
سیرنگ: ششمین یادمان «استاد رمضان امیری» هنرمند پیشکسوت استان بوشهر دوشنبه هفدهم اردیبهشت‌ماه در مجتمع فرهنگی هنری بوشهر برگزار می‌شود.
كدخبر: id-5585
تاريخ: 2018-05-07 09:29:59

مسئول برگزاری این آیین در گفتگو با سیرنگ در این باره اظهار داشت: ششمین یادمان «استاد رمضان امیری» امسال متفاوت نر از سال‌های گذشته با برنامه‌های متنوع برگزار می‌شود.

پریسا امیری افزود: رونمایی از پوستر فراخوان مسابقه نمایشنامه‌نویسی «استاد رمضان امیری» از برنامه‌های جنبی یادمان امسال است.

وی ادامه دارد: برپایی نمایشگاه تصاویر اجراهای این هنرمند پیشکسوت تئاتر از جوانی از دیگر بخش‌های برنامه ریزی شده برای سال جاری است که این تصاویر بعد از یادمان در راهروی پلاتوی «استاد امیری» در مجتمع فرهنگی هنری بوشهر نصب می‌شود.

مسئول برگزاری یادمان «استاد رمضان امیری» خاطرنشان کرد: از تابلوی تصویر زنده‌یاد رمضان امیری شامل بیوگرافی مختصر هنری این هنرمند برای آشنایی بیشتر هنرمندان جوان با این چهره ماندگار تئاتر استان بوشهر برای نصب در پلاتوی نامگذاری شده بنام این هنرمند در مجتمع فرهنگی هنری بوشهر در این آیین رونمایی می‌شود.

وی با بیان اینکه این آیین با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر برگزار می‌شود، یادآور شد: اجرای موسیقی سنتی، شاهنامه‌خوانی و نمایشنامه خوانی هنرجویان فرهنگسرای رمضان امیری از دیگر بخش‌های این یادمان است.

Thumbnail

یادآوری می‌شود ششمین یادمان استاد رمضان امیری دوشنبه هفدهم اردیبهشت‌ماه ساعت 18 پلاتوی استاد رمضان امیری مجتمع فرهنگی هنری بوشهر برگزار می‌شود.