یک بوشهری مجری برتر کشور شد
سیرنگ: در هشتیمن جشنواره مجریان و هنرمندان کشور، یک بوشهری موفق به کسب دیپلم افتخار، چکاوک سیمین و میکروفن طلایی مجری برتر کشور شد.
كدخبر: id-5577
تاريخ: 2018-04-22 09:59:25

حسین دهقان اظهار داشت: با لطف و فضا خداوند، موفق شدم در بخش مجریان برتر هشتمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه کشور در مشهد حائز رتبه برتر شوم.

به گزارش «سیرنگ» به نقل از فارس، وی افزود: در این جشنواره موفق به کسب دیپلم افتخار، چکاوک سیمین و میکروفن طلایی مجری برتر کشور شدم.

این خبرنگار بوشهری با اعلام این که رقابت‌ها با حضور چهره‌های شاخص اجرای کشور و در سطح بسیار بالایی برگزار شد، عنوان کرد: این که توانستم در دومین جشنواره متوالی برای هم‌استانی‌ها ارمغان آور رتبه برتر شوم مایه مباهات و خوشحالی است و این موفقیت‌ها را مدیون اساتیدی هستم که همواره در این مسیر یار و یاورم بوده‌اند.

دهقان یادآور شد: جشنواره سعدی به عنوان تنها همایش و گردهمایی رسمی مجریان کشور در این سطح وسیع برگزار می‌شود که همواره با استقبال قابل توجهی همراه است.

دارنده عناوین چکاوک سیمین و میکروفن طلایی مجری برتر امسال، بیان کرد: هیات داوران این جشنواره از مجریان سرشناس رسانه ملی از ۱۰ استان کشور بود که شاهین بهرام‌نژاد از استان بوشهر در هیات داوران جشنواره حضور داشت.

وی ادامه داد: این جشنواره با حضور 250 مجری از 31 استان کشور از 29 تا 31 فروردین ماه در مشهد مقدس برگزار شد.

دهقان گفت: پیش از این نیز موفق به کسب دیپلم افتخار و تندیس مقام اول جشنواره سخنرانی پردیس دانشگاه تهران شده بودم.