ساخت نخستین استودیوی تلویزیونی روی آب در بوشهر
سیرنگ: مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: با تصویب شورای شهر بوشهر برای تامین اعتبار، نخستین استودیوی تلویزیونی روی آب در بوشهر ساخته خواهد شد.
كدخبر: id-5559
تاريخ: 2018-04-10 09:16:42

 سید حسین ناظر در نشست با معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر با اشاره به روند رو به رشد و توسعه زیرساخت‌ها در صدا و سیمای مرکز بوشهر اظهار داشت: در چند سال اخیر با حمایت‌های صورت گرفته شاهد پیشرفت در زیرساخت‌های فنی صدا و سیمای بوشهر بوده‌ایم و اکنون موضوع محتوا و کیفی سازی برنامه‌ها در اولویت کاری ما قرار دارد.

به گزارش «سیرنگ»، وی با اشاره به پوشش ۹۸ درصدی فرستنده‌های تلویزیونی در استان بوشهر اضافه کرد: یکی از برنامه‌هایی که در استان دنبال کردیم توجه به شهرستان‌ها بود ضمن اینکه برای توسعه خدمات فنی به ویژه در زمینه ارتباطات زنده با حمایت استانداری و منطقه ویژه پارس جنوبی سیستم CNG خریداری شد.

ناظر ادامه داد: در همین راستا تعداد مکان‌هایی که برنامه های زنده را پخش می‌کردیم از یک مکان در حسینیه عاشقان ثارالله به ۴ مکان افزایش یافته و قرار است به ۷ مکان افزایش یابد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با بیان اینکه برنامه های رادیویی و تلویزیونی صدا و سیمای بوشهر ۲۴ ساعته شده است، گفت: از هفته آینده اطلاع رسانی ۲۴ ساعته به صورت زیرنویس در صداو سیمای مرکز بوشهر آغاز می شود.

وی با اشاره به تولید آثار فاخر در  مرکز بوشهر اضافه کرد: سریال مردان نادر که به ایثارگری و رشادت مردم استان بوشهر می پردازد در دست تهیه است و هم اکنون تحقیق و نویسندگی این کار توسط یکی از هنرمندان بوشهری در حال انجام است.

ناظر همچنین از رونمایی مستند رافائل به مناسبت روز ملی خلیج فارس در بوشهر خبر داد و گفت: به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در تلاش هستیم مستندی از ۴۰ نفر از مفاخر استان بوشهر برای ایام دهه فجر امسال تهیه کنیم.

وی از ساخت نخستین استودیوی تلویزیونی روی آب در بوشهر خبر داد و گفت: با تصویب شورای شهر  بوشهر برای تامین اعتبار این طرح، نخستین استودیوی تلویزیونی روی آب در بوشهر ساخته خواهد شد.

منبع: مهر