آثار نقش برجسته خوشنویسی به نمایش گذاشته شد
سیرنگ: نمایشگاهی از آثار خوشنویسی و نقاشی‌خط با عنوان «آفتاب عشق» کاری از علی ایزدجو هنرمند بوشهری در نگارخانه عمارت دهدشتی بوشهر برپا شده است.
كدخبر: id-5547
تاريخ: 2018-03-07 10:53:27

 این نمایشگاه از ۱۲ اسفند افتتاح شده و تا ۱۸ اسفند ماه ادامه دارد و در آخرین روز به مناسبت روز بوشهر مراسم اختتامیه این نمایشگاه هم برپا می شود.

به گزارش «سیرنگ»، علی ایزدجو هنرمند بوشهری در ارتباط با این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه آثاری از کارهای خوشنویسی و نقاشیخط در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

وی بیان کرد: تکنیک‌های استفاده شده در این آثار شامل خوشنویسی سنتی، نقاشی‌خط، نقش برجسته خوشنویسی است که برای نخستین بار در استان شاهد آثار نقش برجسته خوشنویسی هستیم.

این هنرمند بوشهری اضافه کرد: آثار به نمایش گذاشته شده در ابعاد مختلف ۱۰۰*۷۰ و ۵۰*۷۰ تا ابعاد کوچکتر است که با اشعار مختلفی از مولانا، حافظ و شاعران محلی و معاصر در این نمایشگاه مشاهده می شود.

ایزدجو با اشاره به استقبال خوب علاقمندان از این نمایشگاه بیان کرد: این نمایشگاه تا ۱۸ اسفند روز بوشهر در نگارخانه عمارت دهدشتی بوشهر ادامه دارد و علاقمندان می توانند از ساعت ۱۷ تا ۲۱ از این نمایشگاه دیدن کنند.

لازم به ذکر است علی ایزدجو علاوه بر این نمایشگاه، در ده‌ها نمایشگاه گروهی در سراسر ایران و چندین نمایشگاه انفرادی در استان بوشهر حضور فعالی داشته است.

منبع: مهر