هشتمین جشن فرهنگ گناوه برگزار می شود
سیرنگ: دبیر هشتمین جشن فرهنگ گناوه گفت: هشتمین جشن فرهنگ گناوه از 12 تا 18 اسفندماه برگزار می شود.
كدخبر: id-5522
تاريخ: 2018-03-01 02:04:06

جهانشیر یاراحمدی اظهار داشت: جشن فرهنگ گناوه با هدف پاسداشت تاریخ، فرهنگ و هنر گناوه  و معرفی و آشنایی با آداب و رسوم و فرهنگ این بندر اسفندماه هر سال برگزار می‌شود.

به گزارش «سیرنگ»، وی افزود: تاکنون هفت دوره از این برنامه هر سال به صورت متوالی  برگزار شده و امسال هشتمین دوره جشن فرهنگ گناوه، از روز شنبه 12 اسفندماه آغاز و روز جمعه 18 اسفندماه به کار خود پایان خواهد داد.

دبیر هشتمین جشن فرهنگ گناوه تصریح کرد: جشن فرهنگ، جشنی مردمی و برخواسته از دل توده مردم است و برای برگزاری آن در ادوار گذشته خیرین نیز حمایت می‌کردند.

یاراحمدی ادامه داد: در جشن هشتم شورای شهر و شهرداری گناوه ،اداره ارشاد اسلامی، انجمن‌های فرهنگی هنری، سمن‌ها وگروه‌های مختلف هنری همراه ما هستند.

دبیر هشتمین جشن فرهنگ گناوه بیان کرد: همایش تاریخ و فرهنگ گناوه، شب شعر، شب موسیقی و آواهای محلی، ضیافت بفرمایید کتاب، شب سینمای جنوب، نمایشگاه سکنچه (معماری)، نمایشگاه از گناوه تا کتاب، نمایشگاه کلک ساحل (خوشنویسی)، نمایشگاه لنگرگاه نقش و نگار(نقاشی)، نمایشگاه گنجینه تئاتر گناوه، تئاتر کوتاه، تئاتر سطحه، تئاتر صحنه‌ای، بازی‌های محلی، نگاره‌های ماسه‌ای، جشنواره مادرانه و کافه گپ از عمده برنامه‌های پیش‌بینی شده در هشتمین جشن فرهنگ گناوه است.

منبع: فارس