اهدا جوایز به برترین های جشنواره تئاتر طنز تنگستان
سیرنگ: دهمین جشنواره استانی تئاتر طنز تنگستان با اهدا جوایز و معرفی برگزیدگان در اهرم به کار خود پایان داد.
كدخبر: id-5512
تاريخ: 2018-02-12 10:32:51

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: این جشنواره یکی از جشنواره‌های مهم استان بوشهر است که هر ساله شمار قابل توجهی از هنرمندان در آن شرکت می‌کنند.

 به گزارش «سیرنگ»،  آنیتا مظفری افزود: جشنواره تئاتر طنز تنگستان از حیث ایجاد شور و نشاط در میان جامعه هنری حائز اهمیت ویژه است و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نسبت به برگزاری آن اهتمام ویژه‌ای دارد.

وی بیان کرد: دهمین دوره جشنواره تئاتر تنگستان همانند سال‌های گذشته با شور و نشاط خاصی برگزار شد که بر اساس رأی هیئت‌داوران در طراحی بروشور، گریم، موسیقی، لباس، صحنه، به ترتیب محسن حیاتی نمایش «تجمع بیش از یک بی‌شعور ممنوع»، شهربانو نیسنی «ماجراهای جنگل آمازون»، محمود بهروزی «من پسر شما را خوردم»، فاطمه کاظمی نژاد «مصیبت‌های خانواده صمصامی» و محمود نیک‌نام «جوجه اردک زشت» به عنوان برترین‌ها معرفی شدند.

در بخش بازیگری زن نیز لوح تقدیر، جایزه نقدی و تندیس جشنواره به فهیمه عشایری بازیگر نمایش جوجه اردک زشت به عنوان رتبه اول اهدا شد و فاطمه چمی بازیگر نمایش «مو کی هسم» و فاطمه گل چمن بازیگر نمایش مصیبت‌های خانواده صمصامی نیز بصورت مشترک رتبه دوم این بخش را از آن خود کردند.

رتبه سوم بخش بازیگری زن نیز به فرشته بازیگر نمایش جمالی مصیبت‌های خانواده صمصامی رسید.

لوح تقدیر، جایزه نقدی و تندیس جشنواره در بخش بازیگری مرد نیز به عبد بناری بازیگر نمایش من پسر شما را خوردم به عنوان رتبه اول اهدا شد و صادق کشت ورز بازیگر نمایش جوجه اردک زشت نیز رتبه دوم را به خود اختصاص داد.

جایزه رتبه سوم این بخش بطور مشترک به علی سنامیری بازیگر نمایش من پسر شما را خوردم و ابوالفضل حیدری بازیگر نمایش ماجراهای جنگل آمازون اهدا شد.

در بخش نویسندگی نیز لوح تقدیر، جایزه نقدی و تندیس جشنواره به رضا مختار زاده نویسنده نمایش مصیبت‌های خانواده صمصامی تعلق گرفت و عقیل جماعتی نویسنده نمایش من پسر شما را خوردم و بسام کریمی نویسنده نمایش تجمع بیش از یک نفر ممنوع به ترتیب مقام دوم و سوم را به دست آوردند.

لوح تقدیر، جایزه نقدی و تندیس جشنواره بخش کارگردانی به عقیل جماعتی کارگردان نمایش من پسر شما را خوردم به عنوان رتبه اول اهدا شد و بهروز ملاح کارگردان نمایش جوجه اردک زشت و رضا باقری کارگردان نمایش مصیبت‌های خانواده صمصامی به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

منبع: ایرنا