نمایش «سالاد فصل» در گناوه اجرا می‌شود
سیرنگ: سرپرست گروه نمایش نامیرا گناوه گفت: همزمان با دهه مبارک فجر نمایش سالاد فصل در گناوه به روی صحنه می‌رود.
كدخبر: id-5504
تاريخ: 2018-02-04 02:51:06

عبدالرضا محمدی‌نژاد اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارک فجر و هم‌زمان با پنجمین روز از این دهه، نمایش سالاد فصل در گناوه به روی صحنه می‌رود.

به گزارش «سیرنگ»، وی افزود: این نمایش به کارگردانی حسین بهروزی و مسیحا محمدی‌نژاد و نویسندگی عبدالرضا محمدی‌نژاد تهیه شده و کار مشترکی از مرکز توانبخشی کوشا و گروه نمایش نامیرا بندر گناوه است.

سرپرست گروه نمایش نامیرا گناوه تصریح کرد: نمایش«سالاد فصل» دارای عناوین مختلف در جشنواره معلولین استان بوشهر در بخش کودک و نوجوان از جمله کارگردان برتر، نویسنده برتر، بازیگران برتر مرد بدون اولویت و بازیگران برتر معلول بدون اولویت است.

محمدی‌نژاد تصریح کرد: این نمایش کار عروسکی در خصوص استفاده صحیح از مواد غذایی است که توسط هنرمندان موسسه توانبخشی کوشا و گروه نمایش نامیرا گناوه اجرا می‌شود.

وی افزود: زمان اجرای این نمایش از 16 الی 18 بهمن ماه و در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه در ساعت 16:30 و مکان اجرای آن نیز تماشاخانه استاد دریانورد در مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناوه خواهد بود.

سرپرست گروه نمایش نامیرا گناوه عنوان کرد: اجرای این نمایش عمومی است و علاقمندان را در روزهای یادشده به تماشای این نمایش دعوت می‌کنیم. 

 

نمایش «میوه ممنوعه» درششمین جشنواره منطقه ای کشور
 
کارگردان تئاتر «میوه ممنوعه از راه‌یابی و اجرای این نمایش در ششمین جشنواره منطقه ای کشور در یاسوج خبر داد.

مهرداد محسنی اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده مجوز حضور تئاتر نمایش ممنوعه در ششمین جشنواره  تئاتر منطقه‌ای کشور اخذ شده است.

 وی افزود: این تئاتر کاری از گروه نمایش مرکز توانبخشی گل‌های آسمانی گناوه  است که توانسته رتبه برتر بخش کودک و نوجوان سیزدهمین جشنواره تاتر معلولین استان بوشهر را به دست ‌آورد.

کارگردان تئاتر میوه ممنوعه  با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر کشور از 9 تا 12 اسفندماه امسال در  شهر یاسوج تصریح کرد: به مناسبت دهه فجر این نمایش از 20 تا 24 بهمن در گناوه به نمایش عمومی می‌رود.

 

نمایش تعزیه گونه «جای خالی یاس» در گناوه به اجرا در می‌آید
 
سرپرست گروه نمایشی نامیرا گفت: به مناسبت ایام فاطمیه، نمایش تعزیه‌گونه«جای خالی یاس» پیرامون شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در گناوه به اجرا در می‌آید.

عبدالرضا محمدی نژاد اظهار داشت: به مناسبت ایام سوگواری بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و همزمان با ایام فاطمیه نمایش تعزیه‌گونه«جای خالی یاس» باب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در گناوه به اجرا در می‌آید.

 وی افزود: این نمایش تعزیه کاری از گروه نمایش نامیرا بندر گناوه است که  با همکاری حسینیه معتمدی این شهر در این ایام و برای سومین سال پیاپی اجرا خواهد شد.

سرپرست گروه نمایشی نامیرا  تصریح کرد: در این نمایش مظلومیت حضرت فاطمه زهرا (س) و صبوری ایشان در باز پس‌گیری سند سرزمین فدک که از خدا به حضرت محمد(ص) و از حضرت محمد(ص) به ایشان رسیده بود در  مقابله با دشمنان اسلام به دید عموم رسانده می‌شود.

محمدی‌نژاد افزود: نویسنده  این اثر سیده یاسمن حسینی‌حقیقی ، کارگردان حسین بهروزی، مشاور کارگردان دکتر عبدالرضا محمدی‌نژاد، موسیقی عبدالله اسفندیاری است .

سرپرست گروه نمایشی نامیرا گفت: بازیگران این نمایش مذهبی شامل  حسین بهروزی ، سیده یاسمن حسینی‌حقیقی ، محسن بهروزی ، یوسف لیراوی، کریم زیارت‌زاده ، سیده طیبه حسینی، زهرا خرمی و حسن محمدی‌نژاد هستند.

 وی بیان کرد: این نمایش روزهای سه شنبه و جمعه 10 و 12 بهمن ماه ساعت 9 شب  در صحن حسینیه معتمدی گناوه  اجرا می‌شود.

منبع: فارس