فعالیت چهار خانه فرهنگ و هنر در استان بوشهر
سیرنگ: مدیرکل و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: چهار خانه فرهنگ و هنر در شهرهای سعدآباد، وحدتیه، بندرریگ و بندر امام حسن فعالیت دارند.
كدخبر: id-5472
تاريخ: 2018-01-22 13:22:33

حمیده ماحوزی افزود: خانه‌های فرهنگ عمده فعالیت‌های قابل ارائه در سطح اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی را به جامعه هدف ارائه می‌کنند.

به گزارش «سیرنگ»، وی یادآور شد: خانه فرهنگ و هنر شهر بوشکان شهرستان دشتستان نیز بیش از یک سال است که به دلیل نبود حمایت‌های لازم تعطیل شده که امیدواریم با همت مسئولان شهر بوشکان زمینه فعالیت مجدد آن فراهم شود.

ماحوزی افزود: با توجه به حساسیت انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری، گستره این کار در جهت جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی حائز اهمیت فراوانی است.

وی کارهای فرهنگی و هنری را در ایجاد آرامش برای مردم مؤثر دانست و گفت: باید ظرافت، اهمیت کار، تنوع و حساسیت‌هایی که در این حوزه وجود دارد بخوبی دیده شود تا شاهد تأثیرگذاری آن در جامعه باشیم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: توسعه و حمایت از فعالیت‌های فرهنگی، هنری، دینی و قرآنی همکاری و مساعدت همه دستگاه‌ها را می‌طلبد که تحقق آن برای توسعه فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی امری اجتناب‌ناپذیر است.

منبع: ایرنا