راهیابی عکاس جوان گناوه ای به جشنواره بین المللی
سیرنگ: عکس دانیال عرب زاده عکاس جوان گناوه‌ای به جشنواره‌ی بین‌المللی عکاسی خیام 2017 راه یافت.
كدخبر: id-5471
تاريخ: 2018-01-22 01:53:57

به گزارش «سیرنگ» به نقل از گناوه آنلاین- الیاس ‌احمدحسینی: عکس دانیال عرب زاده عکاس جوان گناوه‌ای و عضو انجمن عکاسانِ ایران در جشنواره‌ بین‌المللی عکاسی خیام از میان چند صد اثر داخلی و خارجی با راهیابی به مرحله‌ی نهاییِ بخش «خلاقه و کاندید جایزه‌ی» به عنوان یکی از ۲۰ اثر برگزیده‌ی هیئت‌داوران در این بخش انتخاب شد.

شایان ذکر است جشنواره بین‌المللی عکس خیام تنها جشنواره داخلی زیر نظر فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) و (PSA) است و عکس‌های راه‌یافته ضمن ثبت در آرشیو FIAP و PSA به نام عکاس برای دریافت القاب FIAP و PSA نیز محاسبه می‌شود.

گفتنی است پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس خیام (2017) با دبیری علی سامعی (نماینده فیاپ در ایران) و با هدف ارتقای سطح عکاسی و گفتگوی بصری میان عکاسان ایران و جهان به منظور بزرگداشت حکیم عمر خیام، توسط نماینده فیاپ در ایران یعنی باشگاه عکس فوکوس وابسته به موسسه فرهنگی هنری «خانه هنر خیام» مهرماه امسال برگزار می‌شود.

یادآوری می شود حضور برای همه عکاسان از سراسر دنیا آزاد است و این جشنواره در شش بخش آزاد تک‌ رنگ (فقط تک‌رنگ/سیاه‌وسفید)، آزاد رنگی/فقط رنگی)، شهر (رنگی/تک‌رنگ)، خلاقه تغییر واقعیت (رنگی/تک‌رنگ)، گردشگری (رنگی/تک‌رنگ) و تلفن (رنگی/تک‌رنگ) فراخوان خود را منتشر کرده است.