سه اثر نمایشگاه عکس «دیار تنهایی» خریداری شد
سیرنگ: سه اثر نمایشگاه گروهی عکس «دیار تنهایی» در حمایت از مردم زلزله‌زده کرمانشاه توسط مجموعه اعضای شورای اسلامی شهر آباد (از توابع تنگستان) خریداری شد.
كدخبر: id-5457
تاريخ: 2018-01-16 19:17:33

به گزارش «سیرنگ» به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان تنگستان، سرپرست این انجمن در این باره اظهار داشت: با توجه به هماهنگی‌ها و پیگیری‌های قبلی با سید مهدی آذربان رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی، حقوقی شورای اسلامی شهر آباد و استقبال زبردستیان شهردار فرهنگی این شهر، پیرامون خرید چند اثر از نمایشگاه گروهی عکس «دیار تنهایی» به نفع مردم زلزله‌زده کرمانشاه که در ایام پایانی ماه صفر در شهر اهرم برگزار شد.

عبدالرضا احمدی گفت: در این جلسه که علی زبردستیان شهردار آباد و عذرا قطب‌الدین نائب رئیس شورای اسلامی شهر آباد، مهرداد دیمی آهویی رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی و محسن مغانلو از عکاسان صاحب اثر حضور داشتند و سه اثر این نمایشگاه که به نفع مردم زلزله‌زده کرمانشاه، خریداری شده بود به شهردار و مجموعه شورای اسلامی شهرآباد تحویل شد.

وی بیان کرد: هر سه اثر خریداری شد، آثاری از عکاسان اهل و ساکن آباد هستند و مقرر شد در محل ساختمان شورای شهر و شهرداری آباد در معرض دید عموم قرار گیرند.