سه نماهنگ انقلابی در بوشهر رونمایی می‌شود
سیرنگ: دبیر اجرایی ششمین کنگره سراسری شعر فرهنگ یاران پاسدار گفت: سه نماهنگ انقلابی در این کنگره رونمایی می‌شود.
كدخبر: id-5455
تاريخ: 2018-01-15 13:14:59

سرهنگ احمد مطهری‌نیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ششمین کنگره سراسری شعر فرهنگ یاران پاسدار روزهای سه ­شنبه و چهارشنبه ۲۶ و ۲۷ دی ماه به میزبانی استان بوشهر برگزار خواهد شد.

به گزارش «سیرنگ»، وی با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته برای برگزاری این کنگره، خاطرنشان کرد: کمیته‌هایی برای برگزاری باشکوه این کنگره تشکیل شده است و هماهنگی‌های لازم با فرماندهان سپاه امام صادق و منطقه دوم نیروی دریایی سپاه انجام شده است.

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع)  اضافه کرد: در حاشیه برنامه‌های تخصصی این کنگره دو روزه، برنامه‌هایی همچون گشت دریایی، شعرخوانی، روایت‌گری و بازدید از خانه شهید رئیسعلی دلواری برگزار می‌شود.

وی افزود: روایت­گری توسط یکی از راویان و هم­رزمان شهید نادر مهدوی و روایت­گری نحوه دستگیری تفنگداران متجاوز آمریکایی در خلیج فارس توسط کارکنان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در این برنامه‌ها قرار دارد.

مطهری‌نیا ادامه داد: اختتامیه این کنگره چهارشنبه ۲۷ دی ماه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، مسئول معاونت فرهنگی و تبلیغات سپاه و جمعی از شاعران و پژوهش­گران مطرح کشور در مهمانسرای شهدای خلیج فارس منطقه دوم ندسا برگزار می ­شود.

وی خاطرنشان کرد: این کنگره در محورهای مدافعان حرم، شیعه انگلیسی، آتش به اختیار، اقتصاد مقاومتی، حقوق بشر آمریکایی و جاهلیّت مدرن و بخش ­های امام خمینی (ره) و سیاسی و بخش قرائت شعر برگزار می ­شود.

دبیر اجرایی ششمین کنگره سراسری شعر فرهنگ یاران پاسدار گفت: در هر محور و بخش سه نفر و در بخش قرائت شعر چهار نفر به عنوان برگزیده توسط هیئت داوران انتخاب و از آن­ها تقدیر می ­شود.

منبع: مهر