نمایشگاه عکس «روی خط استوا» در بوشهر افتتاح شد + تصاویر
سیرنگ: نمایشگاه عکس «روی خط استوا» با آثاری از مهدی خرمایی پوربه مدت چهار روز در نگارخانه فرهنگسرای بافت تاریخی بندر بوشهر دایر است.
كدخبر: id-5399
تاريخ: 2017-12-13 13:03:53

مهدی خرمایی پور در گفتگو با سیرنگ با بیان اینکه در این نمایشگاه 27 عکس در ابعاد 70*50 به نمایش درآمده است، گفت: «روی خط استوا» ماحصل سفر تابستانی به سه کشور اندونزی، مالزی، سنگاپور است که روی خط استوا قرار دارند.

وی افزود: تصاویر این نمایشگاه روی موضوع‌های مردم، سنت و مستند اجتماعی متمرکز و در آنها مقایسه میان این کشورها و ایران که تا اندازه دارای قرابت فرهنگی هستند صورت می‌گیرد.

این هنرمند عکاس بوشهری خاطرنشان کرد: هدف دیگر برپایی نمایشگاه انتقال احساس و انرژی حاصل از مشاهده این مناظر مختلف مشاهده شده در این کشورها به مخاطبان است.

خرمایی پور با بیان اینکه این نمایشگاه با هزینه‌های شخصی برپا شده است، اظهار داشت: امیدوار هستیم حمایت‌های بیشتری از هنرمندان فعال در استان بوشهر صورت گیرد.

یادآوری می‌شود نمایشگاه عکس «روی خط استوا» از 20 الی 23 آذرماه در نگارخانه بافت تاریخی بندر بوشهر واقع در عمارت دهدشتی از ساعت 18 الی 21 پذیرای علاقمندان است.

شایان ذکر است مهدی خرمایی پور متولد 1358 در بوشهر کارشناس مدیریت بازرگانی در حال حاضر به عنوان خبرنگار، عکاس و تصویربردار واحد خبر استان صداوسیمای مرکز بوشهر فعالیت دارد.

Thumbnail

Thumbnail

Thumbnail

Thumbnail