عملیات طریق القدس در بوشهر بازآفرینی شد + تصاویر
سیرنگ: فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: برای آشنایی جوانان و نوجوانان با رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس عملیات طریق القدس در دهکده گردشگری بوشهر بازسازی شد.
كدخبر: id-5338
تاريخ: 2017-11-29 09:40:23

سرهنگ عبدالرضا دشتی در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه در هفته بسیج برنامه‌های مختلفی در شهرها و روستاهای بوشهر اجرا شد اظهار داشت: در این هفته برنامه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی، اقتصادی و عمرانی اجرا شد.

به گزارش «سیرنگ»، وی با بیان اینکه بازسازی عملیات‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس یکی از ماموریت‌های بسیج است تصریح کرد: در این راستا  برای آشنایی جوانان و نوجوانان از فداکاری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس طرح بازسازی عملیات‌های رزمندگان تدوین شد.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر با اشاره به اینکه عملیات طریق القدس سه روز در دهکده گردشگری بوشهر به نمایش در می‌آید خاطر نشان کرد: عملیات طریق القدس در آذرماه سال 60 با آزادسازی شهر بستان با تلاش 412 روزه رزمندگان اسلام به پیروزی رسید که در این عملیات رزمندگان استان بوشهر نقش مهمی ایفا کردند.

سرهنگ دشتی هدف از اجرای بازسازی عملیات طریق القدس را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: هدف از  بازسازی علمیات طریق القدس آشنایی نسل جوان با حماسه‌های بزرگ دفاع مقدس به ویژه نسل دانش‌آموز و دانشجو است.

وی، با بیان اینکه بازسازی عملیات طریق القدس تا 7 آذر در دهکده گردشگری بوشهر ادامه دارد گفت: در عملیات بازسازی طریق‌القدس که از 5 تا 7 آذر ادامه دارد 100 بازیگر بسیجی در دهکده گردشگری بوشهر در تبیین این عملیات مشارکت دارند.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر با اشاره به نقش مهم جوانان در بازسازی عملیات جنگی بیان کرد: بازسازی مناطق عملیات جنگی با هدف آشنایی آحاد جامعه با شرایط جنگ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صورت می‌گیردکه این نمایش با همراهی و همکاری خودجوش مردم و نسل جوان انقلاب اجرا می‌شود.

منبع: تسنیم/ عکاس: امین فرامرزی