نمایشگاه عکس «دیار تنهایی» در قاب آخر + تصاویر
سیرنگ: با پایان یافتن نمایشگاه عکس گروهی «دیار تنهایی» در اهرم آثار این نمایشگاه در کارگاه عکس سینمای جوان بوشهر به نمایش درآمد.
كدخبر: id-5335
تاريخ: 2017-11-21 22:13:38

به گزارش «سیرنگ» به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوان تنگستان با پایان یافتن نمایشگاه عکس گروهی دیار تنهایی، آثار این نمایشگاه در کارگاه عکس سینمای جوان بوشهر در معرض دید حاضرین در کارگاه و سایر هنرمندان استان قرار گرفت.

در این جلسه چندساعته که با حضور عبدالرحمن برزگر مدیر انجمن سینمای جوان استان بوشهر و عبدالرضا احمدی سرپرست سینمای جوان تنگستان و عالی حسینی سرپرست نمایندگی روزنامه اطلاعات در بوشهر برگزار شد، کیوان آذرشب مدرس و مسئول کارگاه عکس دفتر تنگستان و برخی از عکاسان دفتر بوشهر، همچون جلیل گلستانیان، رزاق عبیدی، مریم نجاتی، طاهره حیدری، علی نصوری و سجاد رنجبر نیز حضور داشتند.

 در این کارگاه ابتدا تیزری از تلاش عوامل اجرایی برپایی این نمایشگاه در دفتر تنگستان از ابتدا تا روز پایان این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد و بخش بعدی این کارگاه صحبت‌های احمدی سرپرست دفتر تنگستان بود که به تقدیر از عوامل اجرایی این نمایشگاه اختصاص داشت.

شرح نکات فنی نمایشگاه با جزییات کامل توسط کیوان آذرشب بخش بعدی این مراسم را به خود اختصاص داد و در بخش نهایی این مراسم اهداء لوح یادبود توسط برزگر مدیر سینمای جوان استان بوشهر به پاس تلاش و ثبت تصاویر زیبا به نیما قائدی و خانم افشان نعمتی تعلق گرفت.