نمایشگاه کتاب در بندر گناوه افتتاح شد
سیرنگ: به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گناوه، نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی در گناوه برپا شد.
كدخبر: id-5264
تاريخ: 2017-11-05 09:02:47

علیرضا سبحانی در حاشیه افتتاح نمایشگاه کتاب در یندرگناوه اظهار داشت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخ‌وانی  نمایشگاه کتاب  با شعار "کتاب بخوانید و به دیگران هدیه دهید" به مدت  20روز تا 30 آبان در گناوه برپا شده است.

به گزارش «سیرنگ»،  وی افزود: کتاب‌های عرضه شده در این نمایشگاه در زمینه‌های مختلف تاریخ، ادبیات،کودکان ، روانشناسی، مذهبی و دینی و سایر موارد برای استفاده همه سنین مخاطبان است .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناوه تصریح کرد: انتشاراتی که کتاب های خود را جهت عرضه در این نمایشگاه ارائه دادند نشر الماس پارسیان با همکاری انتشارات پارسه، پیام عدالت، عقیل، اسوا، سلیس،کمال اندیشه، قصرکتاب، یاران دانش، پیام آزادی، آیینه دانش هستند.

سبحانی ادامه داد: این گونه نمایشگاه‌ها هر ساله توسط اداره ارشاد اسلامی شهرستان گناوه به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی جهت استفاده مردم و دوستداران کتاب برپا می‌شود که امسال نیز این نمایشگاه دایر شده است. 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناوه گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد زمینه‌ای برای ارتقاء سطح مطالعه در جامعه و تشویق جوانان و نوجوانان و اقشار مختلف مردم به سوی کتاب و کتاب‌خوانی و نهادینه‌کردن این فرهنگ در جامعه است.

وی گفت : این نمایشگاه در نگارخانه مرحوم اله‌کرم افتخاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گناوه برپاست و ساعت بازدید از  نمایشگاه از 8 صبح تا 8 بعد از ظهر برای عموم آزاد است. 

منبع: فارس