برنامه‌های متنوع هفته کتاب در بوشهر برگزار می‌شود
سیرنگ: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: برنامه‌های متنوع هفته کتاب در بوشهر برگزار می‌شود.
كدخبر: id-5253
تاريخ: 2017-11-01 12:27:46

 حمیده ماحوزی در نشست هم اندیشی هفته کتاب در شهر بوشهر اظهار داشت: در سال‌های اخیر در زمینه ترویج فرهنگ کتاب و مطالعه تلاش‌های ویژه‌ای در سطح استان بوشهر صورت گرفته است.

به گزارش «سیرنگ» به نقل از مهر، وی با اشاره به انتخاب شهر بوشهر به عنوان پایتخت کتاب، بیان کرد: این انتخاب مسئولیت ترویج برنامه‌های کتاب در بوشهر را سنگین‌تر می‌کند و باید برنامه‌های مناسبی را در مناسبت‌های مختلف داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: بیست و پنجمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از بوشهر و با حضور مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت بالای تبلیغات برای برگزاری برنامه‌های هفته کتاب، تصریح کرد: انجام این کار فضای شهر را به سوی کتاب و کتاب‌خوانی می‌برد و می‌تواند افراد زیادی را به خواندن کتاب تشویق کند.  

ماحوزی خاطرنشان کرد: برگزاری این هفته در ترویج فرهنگ مطالعه و کمک به ارتقای سرانه مطالعه در بین اقشار مختلف جامعه تاثیر گذار است.  

وی با بیان این موضوع که برنامه‌های جدیدی در این هفته برگزار می‌شود، تصریح کرد: تمام کمیته‌ها باید تمام تلاش خود را در خصوص اجرای برنامه‌ها انجام دهند تا مورد استقبال مخاطب قرار گیرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ضمن تشکر و قدردانی برای برگزاری برنامه‌ها، خاطرنشان کرد: امیدوارم با پشتکار شما و استفاده از ظرفیت‌های موجود، برگ زرین دیگری در خصوص اجرای یک برنامه فرهنگی بزرگ رقم بزنید.