تمدید سوگواره استانی عکس «سربازان کوچک امام حسین»
سیرنگ: مسئول انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر از تمدید اولین سوگواره استانی عکس «سربازان کوچک امام حسین» خبر داد.
كدخبر: id-5209
تاريخ: 2017-10-11 14:33:03

محمود صادقی در گفتگو با سیرنگ در این خصوص اظهار داشت: فراخوان این سوگواره با موضوع حضور کودکان و نونهالان و شیرخوارگان حسینی در آئین‌های سوگواری سید و سالار شهیدان در استان بوشهر به مناسبت ایام محرم و صفر منتشر شده است.

وی افزود: ثبت لحظه‌های ماندگار در آیین‌های سوگواری امام حسین (ع) و تولید محتوای مردمی با این موضوع از اهداف برگزاری این سوگواره است.

مسئول انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر بیان کرد: ثبت تصاویر از حضور کودکان و نونهالان و شیرخوارگان حسینی در آئین‌های سوگواری به صورت خودجوش با گسترش شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده است و این تصاویر همواره از پرمخاطب‌ترین تصاویر این ایام هستند و معرفی تصاویر برتر و هنرمندان فعال این عرصه از دیگر اهداف این سوگواره است.

صادقی خاطرنشان کرد: با وجود پایان یافتن زمان سوگواره ولی ارسال آثار به سوگواره همچنان ادامه دارد و از این‌رو تصمیم به تمدید آن گرفته شد و علاقمندان می‌توانند تا پایان مهرماه به دبیرخانه سوگواره یا رایانامه Bubao.Photo@Gmail.com ارسال کنند.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر واقع خیابان جانبازان (بی‌سیم)، کوچه لاله ۲۳، ساختمان اقشار و متخصصین سپاه امام صادق (ع)، طبقه چهارم، واحد ۴۰۲ مراجعه یا با شماره ۰۹۳۶۲۶۳۳۶۳۷ تماس حاصل نمایند.