شرایط حضور شرکت کنندگان در جشنواره مشاعره رضوی اعلام شد
سیرنگ: شرایط حضور شرکت کنندگان در دوازدهمین جشنواره ملی مشاعره رضوی توسط مدیر اجرائی جشنواره اعلام شد.
كدخبر: id-5203
تاريخ: 2017-10-08 13:24:29

 مدیر اجرایی دوازدهمین جشنواره ملی مشاعره رضوی در خصوص شرایط حضور در این رویداد بزرگ فرهنگی گفت: خدا را شاکریم که برای دوازدهمین سال پیاپی میزبان دوستداران علی ابن موسی‌الرضا (ع) از سراسر کشور در بوشهر هستیم و به این میزبانی افتخار می‌کنیم و اثرات پر برکت خادمی ثامن‌الحجج را در طول سال در زندگی خود مشاهده می‌کنیم.

به گزارش «سیرنگ» به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، بوشهری افزود: دوازدهمین جشنواره ملی مشاعره رضوی روز ١٩ مهرماه ساعت ٨:٣٠ صبح در سالن مجتمع فرهنگی و هنری ٩ دی با حضور مسئولین کشوری و استانی، مشاعره کنندگان از سراسر کشور، علاقه‌مندان به شعر و ادبیات و مهم‌تر از آن عاشقان آستان شمس الشموس افتتاح می‌شود.

وی در ادامه بیان داشت: کلیه راه‌یافتگان به جشنواره می‌بایست یک قطعه عکس پرسنلی ٣*٤ و تصویر شناسنامه خود را به همراه داشته باشند و هنگام حضور در جشنواره به مسئولین برگزاری تحویل نمایند.

بوشهری همچنین اظهار داشت: از آنجایی که این جشنواره مزین به نام ثامن‌الحجج امام رضا (ع) است و با محوریت رضوی برگزار می‌گردد رعایت حجاب اسلامی و پوششی در شان این برنامه توسط خواهران و برادران راه‌یافته به جشنواره الزامی است.

رئیس اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: امسال نیز دوازدهمین جشنواره مشاعره رضوی را با توکل به خدای باری تعالی برگزار می‌کنیم انشالله که در انجام این امر مهم موفق و سربلند عمل کنیم.

دوازدهمین جشنواره ملی مشاعره رضوی از سری برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) روز ١٩ مهرماه در بوشهر برگزار می‌شود.