فراخوان شناسایی سرمایه‌گذار برای پروژه‌های ارشاد استان بوشهر
سیرنگ: فراخوان شناسایی سرمایه‌گذار برای پروژه‌ها و طرح‌های تملک دارایی و سرمایه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اعلام شد.
كدخبر: id-5201
تاريخ: 2017-10-08 13:04:34

معاون اداری و مالی در خصوص فراخوان شناسایی پروژه‌ها و طرح‌های اداره کل گفت: این اداره کل در نظر دارد در راستای ماده (٢٧) قانون الحاق برخی از مواد به قانون بخشی از مقررات مالی دولت (٢) با استناد تصویب‌نامه شماره ٩٥٥٩٣/ت ٥٢٤٦٦ مورخ 1394/7/2 هیئت محترم وزیران در خصوص استفاده از ظرفیت‌های بخش غیردولتی و واگذاری پروژه‌های طرح تملک دارایی‌هایی سرمایه‌ای به بخش غیردولتی، فهرست پروژه‌ها و طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای جدید استانی به صورت مشارکتی به روش b.o.t اقدام کنند.

به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، وی  افزود: کلیه افراد حقیقی و حقوقی غیردولتی دارای صلاحیت فنی و اخلاقی می‌توانند از تاریخ 1396/7/17 الی 1936/7/18 جهت دریافت اسناد به نشانی بوشهر، میدان قدس، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، طبقه دوم، واحد طرح‌های عمرانی مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی  boushehr.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

اکبر بردستانی ادامه داد: متقاضیانی که توجیه فنی، اقتصادی و پیشنهاد جدیدی در خصوص روش واگذاری دارند نیز می‌توانند مراتب را کتباً به این اداره کل اعلام شود.

١) گالری عکس شهر کنگان مبلغ برآورد اولیه ٦/٥٠٠ میلیون ریال، مبلغ ضمانت‌نامه ٣٢٥٠٠٠٠٠٠

٢) گالری عکس شهر گناوه مبلغ برآورد اولیه ٦/٠٠٠ میلیون ریال، مبلغ ضمانت‌نامه ٣٠٠٠٠٠٠٠٠ ریال

٣) گالری عکس شهر بوشهر مبلغ برآورد اولیه ٦/٥٠٠ میلیون ریال، مبلغ ضمانت‌نامه ٣٢٥٠٠٠٠٠٠ ریال

٤) مجتمع فرهنگی و هنری بندر ریگ مبلغ برآورد اولیه ٣٠/٠٠٠ میلیون ریال، مبلغ ضمانت‌نامه١٢٥٠٠٠٠٠٠٠ ریال