آلبوم موسیقی «انتهای جاده بی‎پایان» در بوشهر رونمایی شد
سیرنگ: آلبوم موسیقی بی‎کلام «انتهای جاده بی‎پایان» با آثاری از عماد پوستینی آهنگساز و نوازنده بوشهری رونمایی شد.
كدخبر: id-5136
تاريخ: 2017-09-11 10:50:40

عماد پوستینی در گفتگو با سیرنگ در این خصوص اظهار داشت: این آلبوم شامل 10 قطعه با محوریت ساز گیتار به سبک فلامنکو و فیوژن است که با نگاهی مردمی و خارج از محدودیتهای سبک‏‌های تخصصی تولید شده است.

وی با بیان اینکه آماده‌سازی این آلبوم سه سال به طول انجامیده است، گفت: در این قطعات از موسیقی مربوط به جنوب اسپانیا (فلامنکو) و موسیقی مدیترانه‌ای با تمی نزدیک به موسیقی مدرن ایرانی بهره گرفته شده که برای مخاطبان شنیدن آن جذاب است.

عماد پوستینی که آهنگسازی و تنظیم آلبوم موسیقی بدون کلام «انتهای جاده بیپایان» را بر عهده داشته است، در خصوص قطعات این آلبوم گفت: در این اثر 10 قطعه با نامهای انتهای جاده بی‌پایان، «دیدار در گرانادا»، «به یاد مدیترانه»، «ساحل پایینِ شهر»، «روزی دیگر»، «آغاز»، «سکوت آتش»، «ساده اما...»، «سرگذشت» و «رقص پاییز» گنجانده شده است.

این هنرمند هم استانی خاطرنشان کرد: در ساخت آثار این آلبوم از هنرمندان و نوازندگان استان بوشهر استفاده شده است.

وی با تأکید بر این‏که با توجه به این‌که موسیقی بی‌کلام مخاطب‌های زیادی ندارد ولی این اثر بهگونهای تولید شده که برای بیشتر سلیقه‌ها قابل پذیرش و شنیدنی باشد، خاطرنشان کرد: این آلبوم نخستین آلبوم موسیقی بیکلام غیربومی استان بوشهر است که در استدیوی «ملودی» بوشهر ضبط و با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه ملی و با همکاری موسسه فرهنگی-هنری دی بآذر منتشر شده است.

 به گزارش «سیرنگ» عماد پوستینی متولد 1363 عضو رسمی خانه موسیقی ایران و دانش‌آموخته «مدرسه گیتار فلامنکو سوساییتی مادرید» از اسپانیا است و مدیریت آموزشگاه موسیقی زریاب بوشهر را بر عهده است که تاکنون 33 کنسرت در سطح استان اجرا کرده است. برگزاری ورکشاپ و مستر کلاس‌های موسیقی با حضور اساتید کشوری و مجازی با اساتید اسپانیایی از دیگر فعالیت‌های این هنرمند است.

شایان ذکر است این آلبوم موسیقی در مراکز فرهنگی و هنری استان عرضه می‌شود و به زودی سایت‌های معتبر به صورت آنلاین در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.