هنرمندان پیشکسوت بوشهری تقدیر شدند + تصاویر
سیرنگ: مریم ایزدجو بازیگر نقش مانای «ننه ماغی» در سریال «عزو و مزو» و اسماعیل عاشوری خواننده بوشهری در کنسرت خیریه لیوا مورد تقدیر قرار گرفتند.
كدخبر: id-5106
تاريخ: 2017-08-26 11:24:57

کنسرت خیریه موسیقی با همکاری گروه لیوا به سرپرستی و خواننده گی اسماعیل بختیاری آزاد با تقدیر از دو هنرمند پیشکسوت بوشهری برگزار شد.

دبیر اجرایی این رویداد دراین‌باره گفت: این برنامه به همت انجمن جوانه سبز بوشهر با همکاری گروه لیوا  برگزار شد و هنرمندان پیشکسوت مریم ایزدجو بازیگر نقش «ننه ماغی» در سریال عزو و مزو و اسماعیل عاشوری خواننده بوشهری مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش «سیرنگ»، صادق رسولی افزود: جشن تولد برای شش بیمار مبتلا به سرطان از دیگر بخش‌های این برنامه بود که در آن سید رضا صافی هنرمند فیلمساز هم استانی، علی طبیب نژاد فعال اجتماعی، علی ایزدجو مدرس خوشنویسی، حسین نامدار زاده و مریم رنجبر هنرمند بازیگر و نویسنده حضور داشتند.

وی یادآور شد: در این مراسم یک گروه فیلمسازی از وزارت بهداشت حضور داشتند و بخشی از فیلم خود را به این انجمن اختصاص دادند.

رسولی با اشاره به اینکه انجمن جوانه سبز بوشهر در حوزه پیشگیری و درمان سرطان در حال فعالیت است، اظهار داشت: این انجمن در حال ساخت بیمارستان برای بیماران سرطانی با همت و همیاری مردم و خیرین است که هشتاد در صد زیرسازی آن انجام شده است.