تولیدات هنرمندان بوشهری بر اساس سبک زندگی اسلامی ایرانی است
سیرنگ: رئیس حوزه هنری استان بوشهر گفت: برای ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی، هنرمندان حوزه هنری بوشهر بااین رویکرد برنامه تولید می‌کنند.
كدخبر: id-5091
تاريخ: 2017-08-21 09:19:21

  امید پارسایی‌فر در مراسم سالگرد شهید مصطفی انجم افروز با بیان اینکه این شهید یکی از جوانانی است که حاصل انقلاب اسلامی ماست بر آشنایی با سبک زندگی شهداء تاکید کرد و اظهار داشت: در بررسی‌هایی که در استان بوشهر  انجام شده به جوانی برخوردیم که در سن 16 تا 17 سالگی دانش آموزی نخبه، هنرمندی ارزشمند، نقاشی خوشنویس و عارفی وارسته بود به شکلی که مناجات‌های وی انگشت را به دهان نزدیک می‌کند.

به گزارش «سیرنگ»، پارسایی‌فر با بیان این که اعتقاد داریم سبک زندگی شهدا می‌تواند پاسخگوی نیازهای امروز برای جوانان ایران اسلامی باشد، افزود: شهدا همه ما را به امیدواری، نگاه به آینده، پاک دستی، ساده زیستی، جوانمردی و اخلاق مداری دعوت کردند.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی ایرانی بارها توسط رهبر فرزانه انقلاب تاکید شده است، خاطر نشان کرد: یکی از وظایف مهم حوزه هنری این است که بتواند با زبان هنر و فرهنگ آن را به سایر دوستداران معرفی کند.

وی، با بیان اینکه سبک زندگی شهدا می‌تواند پاسخگوی نیازهای جوانان ایران اسلامی باشد گفت: برای ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی، هنرمندان حوزه هنری بوشهر بااین رویکرد برنامه تولید می‌کنند.

پارسایی‌فر شهید را قلب تاریخ دانست و گفت: شهید از فراز تاریخ می‌آید و بی شک امروز شهید مصطفی انجم افروز، ما را از فراز تاریخ به سمت خودش فراخوانده است تا با خصلت‌ها، اندیشه‌ها و رویکردهایش آشنا شویم و از این نیک سیرتی اندکی برای تقویت احساس مسئولیت جامعه خودمان بهره بیشتری ببریم.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر با اشاره به وقوع جنگ‌های متعدد در دنیا ابراز کرد: در تاریخ دنیا جنگ‌های متعددی به وقوع پیوسته است اما سربازان رشید اسلام ما که توسط معجزه امام خمینی(ره) جانفشانی‌های بسیاری صورت داده اند، نامشان در تاریخ جاودانه شد زیرا در تاریخ دفاع مقدس ما برخلاف سایر جنگ‌ها ارزش‌های والایی حکم‌فرما بوده است.

وی با قدردانی از خانواده شهید مصطفی انجم افروز تصریح کرد: درنظر داریم آثار این شهید عزیز را امسال در قالب دو کتاب خوب و زیبنده منتشر کنیم تا از آن بتوانیم شاخص و ترازی برای جوانان طالب علم و معنویت ایجاد کنیم.

وی با قدرانی از امام جمعه موقت خورموج، رئیس دانشگاه خلیج فارس، فرمانده سپاه دشتی، معاون فرماندار دشتی، رئیس اداره ارشاد اسلامی دشتی و همه مسئولانیکه در این مراسم حضور دارند، تاکید کرد: حوزه هنری اگر به دنبال برگزاری مراسماتی این‌چنینی است توفیق آن در جلب مشارکت تمامی دستگاه‌هاست، موضوعی که امروز این وحدت را ایجاد کرده نام مبارک این شهید است.

پارسایی‌فر با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حججی تصریح کرد: نهالی که مصطفی انجم‌افروز در ایران برافراشته سبب شده که شهید محسن حججی‌ها به عنوان مدافعان حرم محصولش را تقدیم کشور عزیزمان کرده و این  نشان دهنده پاکی آن عزیزان است.

منبع: تسنیم