مرحله بازبینی جشنواره تئاتر استانی بوشهر برگزار می‌شود
سیرنگ: رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر گفت: بازبینی بیست‌ونهمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر به مدت یک هفته در شهریور ماه برگزار خواهد شد.
كدخبر: id-5076
تاريخ: 2017-08-13 20:20:35

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر گفت: ٧٣ تقاضای بازبینی از سراسر استان، شهرستان‌ها و مناطق دیلم، جم،کنگان، دیر، گناوه، دشتستان، تنگستان، بوشهر، خارگ‌، آبپخش، کاکی و... به دبیرخانه جشنواره رسیده که به مدت یک هفته از چهارم تا دهم شهریورماه مرحله بازبینی به شکل حضوری توسط یک ترکیب سه نفره متشکل از کارشناسان برجسته تئاتر استان و ناظری از شورای نظارت انجام خواهد شد.

به گزارش «سیرنگ» به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، جهانشیر یاراحمدی افزود: نمایش‌های راه‌یافته به جشنواره در هفته چهارم شهریورماه در مجموعه تئاتر شهر بوشهر به‌روی صحنه خواهند رفت.

یاراحمدی  همچنین اظهار کرد: علاوه بر نمایش‌های بخش صحنه‌ای، نمایش‌هایی نیز در بخش خیابانی در طول جشنواره اجرا خواهند شد. بخش‌های نمایشنامه‌خوانی، پوستر و عکس سایر بخش‌های جشنواره بیست‌ونهم هستند که در صورت رسیدن آثار هر بخش به حدنصاب مورد نظر دبیرخانه‌، این بخش‌ها نیز همزمان با جشنواره برگزار خواهند شد.

وی در پایان یادآور شد: برنامه کامل مرحله بازبینی، اواسط این هفته منتشر می‌شود.