نمایشگاه عکس «آغاز» در اهرم برگزار می‌شود
سیرنگ: نمایشگاه عکس «آغاز» با آثاری از هنرجویان اولین دوره عکاسی سینمای جوان تنگستان در سال ۹۶ برگزار می‌شود.
كدخبر: id-5060
تاريخ: 2017-07-31 15:29:01

انجمن سینمای جوانان تنگستان با همکاری دفتر انجمن سینمای جوانان استان بوشهر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان یک نمایشگاه عکس از آثار هنرجویان اولین دوره عکاسی سال ۹۶ در تنگستان برگزار می‌کند.

به گزارش «سیرنگ» به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان،  عبدالرضا احمدی سرپرست انجمن سینمای جوان تنگستان در این خصوص اظهار داشت: عصر دوشنبه ۹ مرداد ساعت ۱۸: ۳۰ نمایشگاه عکسی تحت عنوان «آغاز» در مجتمع فرهنگی و هنری اهرم افتتاح و به مدت یک هفته آماده بازدید همه علاقه‌مندان به هنر عکاسی است.

وی افزود: در این نمایشگاه 19 اثر از ۵ عکاس با موضوع آزاد به نمایش گذاشته می‌شوند که دوره عکاسی میان‌مدت خود را در دفتر سینمای جوان تنگستان را زیر نظر کیوان آذرشب به پایان رسانیده‌اند.

احمدی یادآور شد: سمیه مختاری، مریم غلامی زاده، زهرا محمدی، بهروز دربندی و عابد نوروزی،عکاسانی هستند که در این نمایشگاه آثارشان به نمایش گذاشته می‌شود.

سرپرست انجمن سینمای جوان تنگستان در پایان اضافه کرد: این نمایشگاه به مدت یک هفته و تا ۱۶ مرداد همه‌روزه بعدازظهر از ساعت ۱۸:۳۰ تا۲۱:۳۰ در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.