بخشی از یک مجموعه تلویزیونی در بوشهر فیلمبرداری می‌شود
سیرنگ: حمید نعمت‌الله تصویربرداری مجموعه اپیزودیک «بیا از گذشته حرف بزنیم» را از سر گرفته و قرار است یک قسمت از آن در بوشهر تصویربرداری شود.
كدخبر: id-4999
تاريخ: 2017-07-10 03:00:35

در سال 87 حمید نعمت الله سه قسمت از مجموعه اپیزودیک «بیا از گذشته حرف بزنیم» را تولید کرد که از شبکه یک سیما به روی آنتن رفت.

به گزارش «سیرنگ» به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، این کارگردان به تازگی و پس از وقفه‌ای چند ساله تصویربرداری بقیه اپیزودها را از سر گرفته است. تصویربرداری هفته گذشته آغاز شده و در حال حاضر گروه تصویربرداری در خانه‌ای واقع در تهران مشغول تصویربرداری هستند.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است پنج اپیزود 90 دقیقه‌ای دیگر با همان عنوان «بیا از گذشته حرف بزنیم» در شهرهای بانه، یزد، چالوس، بوشهر و نیشابور تولید کند.

این مجموعه روایتگر قصه سه زن سالخورده با بازی ثریا قاسمی، آزیتا لاچینی و پوراندخت مهیمن است که فیلمنامه آن را معصومه بیات نوشته است.

«بیا از گذشته حرف بزنیم»، شرح کشمکش‌های میان سه مادر و رابطه‌شان با یکدیگر است و پیش از این زنده یاد مهین شهابی نیز در بخش‌هایی از این اثر حضور یافت که به دلیل بیماری و فوت وی، آزیتا لاچینی جایگزین وی شد.

سری جدید مجموعه اپیزودیک «بیا از گذشته حرف بزنیم» به تهیه کنندگی حمید نعمت الله برای سیمافیلم تولید می‌شود.