نکوداشت حیات فرهنگی و ادبی محمد غلامی در برازجان + تصاویر
سیرنگ: به مناسبت روز قلم به همت انجمن اهل‌قلم اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان دشتستان و انجمن نوای دشتستانی مراسم نکوداشت حیات فرهنگی، ادبی استاد محمد غلامی در تالار فرهنگ شهر برازجان برگزار شد.
كدخبر: id-4991
تاريخ: 2017-07-09 01:26:47

 در این آیین فرهنگی ادبی که با قرائت اشعار زیبای شاعران برجسته دشتستانی و هم استانی همراه بود از یک عمر فعالیت فرهنگی و ادبی محمد غلامی شاعر توانمند و نامی دشتستانی تجلیل و از آخرین اثر منتشر شده استاد محمد غلامی به نام «نام تو باران» رونمایی شد که با استقبال گسترده ادب دوستان از سراسر استان مواجه شد.

به گزارش «سیرنگ» به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، گفتنی است محمد غلامی شاعر برجسته دشتستانی متولد ۱۳۴۲ در روستای بنار آبشیرین دشتستان است که در قالب‌های مختلف کلاسیک، نیمایی، سپید و محلی شعر می‌سراید که تاکنون سه کتاب به نام‌های «ریشه‌های روز» شامل اشعار کلاسیک و سپید، «رها زمنت باران» که مجموعه از گزیده اشعار و زندگی‌نامه شاعران شهرستان دشتستان است و «نام تو باران» از این شاعر نامور دشتستانی به چاپ رسیده است.

یادآوری می‌شود این مراسم با همکاری و حمایت شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان، بخشداری مرکزی دشتستان و تالار آینه برازجان برگزار شد.