تلگرام سوژه فیلم هنرمند بوشهری شد
سیرنگ: فیلم کوتاه «قاب جنجالی» به کارگردانی اعظم جامه بزرگ هنرمند فیلمساز بوشهری ساخته شد.
كدخبر: id-4984
تاريخ: 2017-07-05 11:26:06

اعظم جامه بزرگ در گفتگو با سیرنگ دراین‌باره اظهار داشت: استفاده نامناسب از فن‌آوری‌های نوین ارتباطاتی باعث بروز مشکلاتی در جامه شده است و نرم‌افزار تلگرام به عنوان ابزاری  در دست مردم در حال استفاده است اما استفاده ناصحیح برخی افراد از آن و  باعث دردسرهایی برای دیگران می‌شود.

وی در خصوص داستان این اثر نیز گفت: «قاب جنجالی» قصه دختری است كه در گروهی  تلگرامي با پسری آشنا می‌شود وكم كم ارتباط آنها بيشتر و جدی‌تر شده و در قراري همديگر را می‌بینند و این آغاز ماجرایی‌های دیگر است...

کارگردان «قاب جنجالی» با بیان اینکه این اثر به مدت 5 روز در بوشهر فیلمرداری شده است، افزود:  عابدین  رمضانی (تصویربرداری) علي محمدنيا (صدابردار)، ندا صابري (منشی و مدیر صحنه)، حميد جامه بزرگ (مدیر تولید)، زهرا پیش‌آهنگ (عکاس صحنه)، عبدالرحيم عباسي، محمدرضا محمودنژاد و هانیه و ریحانه مهر پویان بازیگران این اثر هستند.

شایان ذکر است اعظم جامه بزرگ دانش‌آموخته کارشناسی سینما رشته کارگردانی است و تاکنون کارگردانی چندین فیلم کوتاه مستند و داستانی مانند «احساس رنگی»، «صدای آشنا» و دستیار کارگردانی و برنامه‌ریز فیلم مستند «فتوایی برای بلاد» و «چروکیده تراز یک نخل» به سفارش شبکه یک سیما و همکاری در تله فلیم «از میان روزها» را در کارنامه هنری خود دارد.

مقام سوم جشنواره منطقه‌ای فیلم‌نامه کوتاه بیشاپور برای فیلم‌نامه «آنی» در سال 1392 و عنوان برتر جشنواره فیلم بسیج هنرمندان استان بوشهر برای فیلم‌نامه «باران» از دیگر عناوین کسب شده این هنرمند هم استانی در جشنواره‌های مختلف است.

اخبار مرتبط:

«عمارت ملک» مستند می‌شود

کارگردان بوشهری در راه جشنواره فیلم عمار