هفتمین جشنواره شعر بسیج در استان بوشهر برگزار می‌شود
سیرنگ: مسئول انجمن شعر سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر از برگزاری هفتمین جشنواره سراسری شعر بسیج در پنج فصل خبر داد.
كدخبر: id-4960
تاريخ: 2017-07-01 12:30:05

محمدرضا احمدی فر در گفتگو با سیرنگ با اعلام این خبر گفت: این جشنواره به صورت متمرکز در سطح کشور در پنج فصل برگزار می‌شود که هر فصل اختصاص به یک موضوع متفاوت دارد.

وی اظهار داشت: هنرمندان شاعر استان بوشهر می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه مرکزی جشنواره ارسال کنند و از هنرمندان و آثار برتر استان بوشهر در هر فصل به صورت استانی تقدیر و تجلیل می‌شود.

مسئول انجمن شعر بسیج هنرمندان استان در خصوص موضوع‌های جشنواره، افزود: فصل اول با عنوان «زلال رضوی»، فصل دوم با عنوان «پیام اطلسی‌ها»، فصل سوم با عنوان «قدقامت زخم»، فصل چهارم با عنوان «راس ساعت حضور» و فصل پنجم با عنوان «گلبرگ های انقلاب» برگزار می‌شود.

احمدی فر با اشاره به اینکه جشنواره در بخش‌های شعر کلاسیک، شعر محاوره و شعر نوجوان (متولدین فروردین 1383 تا فروردین 1378) و شعر طنز خاطرنشان کرد: «گنجینه قناعت»، «جهاد عشق»، «ترنم انتظار»، «به رنگ ایثار»، «برداشت شاعرانه از حدیث سلسله الذهب»، «آیینه‌ی زلال:حجاب و عفاف در سیره حضرت معصومه(س)»، «کرامت رضوی»، «الفبای مهربانی» و «سبک زندگی ایرانی اسلامی» موضوع‌های فصل اول جشنواره (زلال رضوی) است.

وی با بیان اینکه زمان ارسال آثار برای فصل اول بیستم تیرماه است، تاکید کرد: هر شاعر می‌تواند در هر فصل شرکت و در بخش‌های مختص آن فصل سه اثر ارسال کند و پذیرش آثار از طریق ثبت‌نام در سایت واژه (انجمن شعر بسیج هنرمندان کشور) به نشانی www.vaazheh.ir برای علاقمندان امکان‌پذیر است.

مسئول انجمن شعر سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر در پایان یادآور شد: فراخوان فصل‌های دیگر جشنواره به همراه اطلاعات بیشتر دراین‌باره در فراخوان هفتمین جشنواره شعر بسیج در دسترس هنرمندان شاعر قرار گرفته است.

اخبار مرتبط:

هفتمین جشنواره سراسری شعر بسیج برگزار می شود