انتخابات انجمن شعر و ادب دیلم برگزار شد + عکس
سیرنگ: انتخابات انجمن شعر و ادب دیلم با حضور سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان و هنرمندان انجمن ادبی در محل مجتمع فرهنگی هنری پیامبر اعظم (ص) برگزار شد.
كدخبر: id-4933
تاريخ: 2017-06-12 00:56:39

به گزارش «سیرنگ» به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیلم، تنگستانی فر سرپرست این اداره در این مراسم با تقدیر و تشکر از فعالیت‌ها و دستاوردهای ادبی و اجرایی اعضاء در دوره گذشته گفت: انجمن شعر و ادب دیلم یکی از قدیمی‌ترین انجمن‌های وابسته به اداره ارشاد اسلامی است که دارای ادیبان نام‌آور بوده و در سالیان متمادی از تشکیل با دستاوردهای شایانی توانسته روند رو به رشدی داشته باشد.

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم با اشاره به قابلیت‌ها و استعدادهای این منطقه در زمینه شعر و ادب افزود: انجمن شعر و ادب می‌تواند با برخورداری از حمایت‌های این اداره و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و نیز با حفظ وحدت و همدلی به یکی از فعال‌ترین انجمن‌های ادبی استان و منطقه مبدل شود.

وی به برنامه‌های این اداره برای تقویت انجمن ادبی شهرستان و حمایت از هنرمندان و اعضاء آن اشاره کرد و گفت: برگزاری نشست‌های هفتگی انجمن، شب‌شعر، کارگاه‌های آموزشی و ادبی، ساماندهی آثار شاعران و نویسندگان از جمله این برنامه‌ها است.

 در پایان این برنامه، انتخابات شعر و ادب برگزار شد و از میان نامزدهای ثبت نامی بشیر ذبیحی، امیر ذبیحی، علیرضا بازیار، امین وحیدی پناه و سروش خدایاریان به عنوان اعضای اصلی و سعید بشیری و خیری خلیفه نژاد به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.