نمایش آیینی «دومارویی» در گناوه اجرا شد
سیرنگ: نمایش نامیرا نمایش آیینی «دومارویی» به همت گروه نمایش نامیرا در گناوه اجرا شد.
كدخبر: id-4931
تاريخ: 2017-06-12 07:20:56

نمایش آیینی دومارویی به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) به همت گروه نمایش نامیرا در محوطه مجتمع فرهنگی هنری خلیج‌فارس گناوه با حضور تماشاگران اجرا شد.

به گزارش «سیرنگ»، سرپرست گروه نمایش نامیرا و کارگردان این نمایش اظهار داشت: این نمایش با موضوع آیینی سرتراشون و دومارویی که از مراسم‌های قدیمی عروسی در جنوب کشور و به خصوص گناوه، بندر ریگ و دیلم بوده تهیه شد که به صورت نمایشی آماده و اجرا می‌شود.

عبدالرضا محمدی‌نژاد افزود: این نمایش آیینی دومین کار گروه نامیرا و اولین کارگردانی بنده در سال 96 است که جهت شرکت در هجدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی سنتی که در شهریورماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود به اجرای عمومی در آمده است.

محمدی‌نژاد بیان کرد: عوامل این نمایش آیینی شامل طراح و ایده حسین بهروزی، نویسنده و کارگردان عبدالرضا محمدی‌نژاد، بازیگران علی معرف، حسین بهروزی، حسن محمدی‌نژاد، حسین دهدشتی، محمد باقری‌زاده، سجاد مقدس‌زاده، یوسف لیراوی، علیرضا احمدی و کودکان بازیگر مسیحا محمدی‌نژاد و علی‌اکبر معرف، موسیقی حسین رئیسی و مهدی پورهاشم، طراح لباس و صحنه‌آرایی مریم احمدپور هستند.

وی گفت: تاکنون گروه نمایش نامیرا گناوه، سه نمایش برای حضور در جشنواره بین‌المللی خیابانی مریوان و دو نمایش با موضوع آسیب‌های اجتماعی و شهروند نیز جهت حضور در جشنواره ملی تئاتر شهروند در لاهیجان ارسال کرده است.

منبع: فارس