اولین جلسه کافه کتاب برازجان برگزار شد
سیرنگ: محمد حسین زندویان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان گفت: اولین جلسه کافه کتاب برازجان به همت انجمن اهل قلم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان و فعالان فرهنگی شهر برازجان برگزار شد.
كدخبر: id-4926
تاريخ: 2017-06-06 18:41:54

روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان زندویان گفت: در راستای برنامه‌های پایتخت کتاب برازجان اولین جلسه کافه کتاب برازجان به همت انجمن اهل قلم  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان و فعالان فرهنگی شهر برازجان در محل کافی‌شاپ پدیده برازجان برگزار شد.

به گزارش «سیرنگ»، زندویان گفت: به منظور اجرای برنامه‌های پایتخت کتاب و در راستای گسترش فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده جلسه‌های کافه کتاب هر دوهفته یک‌بار در روزهای شنبه در محل کافی‌شاپ پدیده برازجان با حضور فعالان فرهنگی و اجتماعی و اصحاب فرهنگ و رسانه برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان اظهار داشت: اولین جلسه کافه کتاب با موضوع «تأثیر نهادهای فرهنگی بر اجتماع و داستان خوانی»  با حضور جمع زیادی از فعالین مدنی، فرهنگی و اجتماعی برگزار شد و شرکت‌کنندگان نظرات و دیدگاه‌های خود را پیرامون موضوع جلسه بیان کرده و راهکارهایی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی ارائه کردند.