نمایشگاه کتاب علوم قرآنی در برازجان افتتاح شد
سیرنگ: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان گفت: نمایشگاه کتاب علوم قرآنی همزمان با ماه مبارک رمضان در برازجان افتتاح شد.
كدخبر: id-4923
تاريخ: 2017-06-06 18:27:45

 محمد حسین زندویان اظهار داشت: همزمان با ماه مبارک رمضان و در راستای برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در این ماه مبارک، نمایشگاه کتاب علوم قرآنی با حضور امام جمعه برازجان، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان و جمعی از مدیران و اصحاب فرهنگ شهرستان افتتاح شد.

به گزارش «سیرنگ»، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دشتستان افزود: یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه کتاب ترغیب همه اقشار جامعه به ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان به مطالعه بیشتر و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه و کتابخوانی است.

زندویان اظهار داشت: در این نمایشگاه  که به همت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دشتستان و با همکاری انتشارت داریوش برگزار شده است تعداد بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ جلد کتاب در چهار هزار عنوان در معرض دید و فروش قرار گرفته است.

این نمایشگاه از ۱۶ خرداد ماه تا ۵ تیرماه ماه صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۷ تا  ۲۲ در برازجان  واقع در خیابان الفتح روبروی هلال احمر برای بازدید علاقمندان و فرهنگ دوستان دایر است.