نمایشگاه عکس با موضوع کار و کارگر در گناوه افتتاح شد
سیرنگ: به همت اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی شهرستان گناوه و با همکاری انجمن عکاسان این شهر، نمایشگاه عکس با موضوع کار و کارگر در نگارخانه الله کرم افتخاری گشایش یافت.
كدخبر: id-4883
تاريخ: 2017-05-03 20:23:41

به همت اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی  شهرستان گناوه و با همکاری انجمن عکاسان این شهر، نمایشگاه عکس با موضوع کار و  کارگر در نگارخانه الله کرم افتخاری گشایش یافت.

به گزارش «سیرنگ»، مسوول برگزاری این نمایشگاه در گناوه اظهار داشت: معرفی و برجستگی نقش کارگر در حوزه اجتماعی، نقش‌پذیری کارگر در فرهنگ جامعه و هویت دادن به کارگر در حوزه فرهنگ از اهداف برپایی این نمایشگاه  است.

مجتبی ابراهیمی پیرامون نحوه فراخوان و برپایی این نمایشگاه گفت : جهت برپایی این نمایشگاه در فروردین ماه اقدام به فراخوان کشوری جهت ارسال عکس‌های عکاسان با موضوع مورد نظر شد که از سراسر کشور بیش از 100 عکس از بیش از 20 عکاس جهت شرکت در این نمایشگاه دریافت شد. 

وی افزود: پس از پایان زمان فراخوان عکس‌ها، آثار دریافتی توسط تیمی متشکل از اساتید انجمن عکاسان  شهرستان گناوه به بررسی عکس‌های دریافتی پرداختند و از بین آثار دریافتی  18 عکس از 7 عکاس جهت نمایش عمومی در نمایشگاه برگزیده شد که از بین این عکس‌ها  3 اثر به عنوان برتر مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی گفت : در آخرین روز این نمایشگاه نشستی جهت بررسی این آثار از دیدگاه منتقدان در محل نمایشگاه برگزار خواهد شد.

ابراهیمی بیان کرد : این نمایشگاه از 11 تا 13 اردیبهشت در نگارخانه الله‌کرم افتخاری واقع در کتابخانه شماره 1 گناوه برپا شده و بازدید از آن برای عموم مردم آزاد است.

منبع: فارس