برگزاری نشست همفکری سینمای جوان تنگستان با کانون دلیران تنگستان
سیرنگ: رئیس انجمن سینمای تنگستان گفت: این نشست با هدف برنامه‌ریزی مدون و منظم اوقات فراغت دانش آموزان شهرستان تنگستان برگزار شد.
كدخبر: id-4880
تاريخ: 2017-05-01 19:41:15

 عبدالرضا احمدی دراین‌باره اظهار داشت: این نشست با هدف برنامه‌ریزی مدون و منظم اوقات فراغت دانش آموزان شهرستان با عنوان «همفکری برای ارتقاء سطح اوقات فراغت دانش آموزان تنگستان» به میزبانی مدیریت کانون فرهنگی و تربیتی دلیران تنگستان برگزار شد.

به گزارش «سیرنگ»، وی افزود: در این نشست اسفندیار زنده بودی معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش تنگستان، مدیر کانون دلیران تنگستان به همراه مدیران و رؤسای کانون‌های فرهنگی و تربیتی دانش‌آموزی پسرانه و دخترانه تنگستان حضور داشتند و در آن نظرات و پیشنهادهای خوب و کاربردی برای ارتقاء سطح کیفی و کمی کلاس‌های آموزشی اوقات فراغت مطرح و بررسی شد.

احمدی خاطرنشان کرد: با توجه به گرمای شدید شهرستان و در پیش بودن ماه مبارک رمضان امسال در بخش ابتدایی اوقات فراغت دانش آموزان انجمن سینمای جوان تنگستان برای تقویت و ایجاد روحیه شور و نشاط در میان دانش آموزان تنگستانی پیشنهاد برگزاری پاتوق‌های فیلم کوتاه و آموزش دوره‌های کوتاه‌مدت عکاسی و تصویربرداری و همچنین آموزش‌های مقدماتی فیلمسازی توسط این انجمن با مشارکت دانش آموزان در این نشست مطرح شد.

رئیس انجمن سینمای تنگستان یادآور شد: بهره بردن از ظرفیت‌های دانش آموزان مستعد در بخش تحقیق، تولید و ساخت فیلم‌های مستند و داستانی از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود که این آمادگی خود را برای معرفی اساتید و مدرس دوره‌های آموزشی اعلام کرد.