فیلم‌های سینمایی برای مردم شهر شنبه به‌صورت رایگان اکران می‌شود
سیرنگ: رئیس حوزه هنری بوشهر گفت: حوزه هنری آمادگی دارد فیلم‌های سینمایی را به صورت رایگان برای مردم شهر شنبه اکران کند.
كدخبر: id-4833
تاريخ: 2017-04-19 04:17:42

امید پارسایی‌فر در حاشیه محفل طنازان در فرهنگسرای امید شهر شنبه اظهار داشت: این محفل از آن جا که با اخلاص و مهربانی موج می‌زند فوق العاده است و شنبه بعد از آن زمین لرزه تلخ نماد هم بستگی مردم ایران شناخته می‌شود.

به گزارش «سیرنگ»، وی افزود: اتفاقات تلخ بهانه‌ای برای کارهای بزرگ است و شنبه در ایام زلزله ایران کوچکی شد که همه ملت برای بازسازی آن خود را متعهد می‌دانستند و چون نخلی که از دل طوفان سر در بیاورد دوباره رویید.

پارسایی اضافه کرد: حوزه هنری آمادگی دارد برای ایجاد نشاط بیشتر در این شهر فیلم‌های سینمایی را رایگان برای مردم شهر اکران کند و هم چنین سه مسابقه ثبت خاطرات ۸ شهید سرافراز و جانبازان و آزادگان، ثبت واقعه از هم دردی مردم ایران در زلزله و نوشتن ضراب المثل های دیر دشتی ویژه بخش شنبه برگزار می‌کنیم و آثار رسیده ضمن دریافت جایزه به چاپ نیز می‌رسند.

پارسایی‌فر با اشاره به هنر انقلاب اسلامی تصریح کرد: هنر انقلاب برگرفته از تعالیم و فرهنگ اسلامی  و هنری مردمی و متاثر از جامعه است.

وی ادامه داد: هنر انقلاب اسلامی هنری مبارزه جو در برابر بی عدالتی و ظلم و سرشار از سمبل ها و رمزها وتمثیل های دینی و برگرفته از فطرت بشری است.

منبع: مهر