موفقیت عکاس تنگستانی در جشنواره قرآن و عترت استان بوشهر
سیرنگ: سمیه مختاری هنرمند عکاس انجمن سینمای جوان تنگستان مقام سوم مسابقه قرآن و عترت استان بوشهر را کسب کرد.
كدخبر: id-4728
تاريخ: 2017-03-08 12:39:01

سمیه مختاری هنرجوی دوره جدید عکاسی انجمن سینمای جوان تنگستان که به مرحله پایانی اولین جشنواره فیلم و عکس هفته قرآن و عترت استان بوشهر راه یافته بود توانست مقام سوم بخش عکس را به خود اختصاص دهد.

به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوان تنگستان، رئیس انجمن سینمای جوان تنگستان در این خصوص گفت: اولین هفته قرآن و عترت استان بوشهر با برگزاری جشنواره‌های مختلف هنری از جمله شعر، داستان، مقاله، پایان‌نامه، مشاعره، فیلم، عکس، خطاطی، نقاشی با موضوع قرآن و عترت برگزار شد و برگزیدگان خود را معرفی شد که با رأی هیئت داوران سمیه مختاری بانوی هنرمند و عکاس سینمای جوان تنگستان توانست در بخش عکس این مسابقه رتبه سوم را کسب کند.

عبدالرضا احمدی اظهار داشت: سمیه مختاری هنرجوی دوره جدید عکاسی دفتر تنگستان است که در کلاس آموزشی کیوان آذرشب مدرس سینمای جوان تنگستان در حال آموزش بوده و تنها پنج جلسه از مجموع 10جلسه آموزشی خود را گذرانده است.

وی افزود:  نکته جالب توجه دراین‌باره  این است که این هنرجو هنوز مجهز به دوربین عکاسی نبوده و عکس برگزیده وی با دوربین تلفن همراه ثبت شده بود ولی استعداد ذاتی و علاقه وی و حضور مستمر در کلاس درس نوید روزهای خوب در عکاسی را برای این بانوی عکاس می‌دهد.

به گفته احمدی خاطرنشان کرد: عابد نوروزی هنرجوی دیگر دوره عکاسی سینمای جوان تنگستان  از دیگر عکاسان راه‌یافته به بخش نهایی این جشنواره  بود اما  موفق به کسب رتبه نشد.

شایان ذکر است که برگزیدگان بخش عکس در این مسابقه بدین شرح بودند حسین استوار (بوشهر)، مریم ترابی (بوشهر) و سمیه مختاری (تنگستان) به ترتیب عناوین اول تا سوم بخش عکس اولین جشنواره فیلم و عکس هفته قرآن و عترت استان بوشهر را به خود اختصاص دادند و مریم نجاتی و مریم امیرزاده (بوشهر) از سوی هیئت داوران جشنواره مورد تقدیر قرار گرفتند.