برپایی نمایشگاه حراج فصلی آثار هنری در برازجان
سیرنگ: اولین نمایشگاه حراج فصلی آثار هنرهای تجسمی در رشته‌های طراحی، نقاشی، نقاشیخط، خوشنویسی، مجسمه‌سازی و سفال تا 26 اسفندماه در برازجان دایر است.
كدخبر: id-4718
تاريخ: 2017-03-08 08:09:40

علی بحرینی مسئول اولین نمایشگاه حراج فصلی آثار هنرهای تجسمی در گفتگو با سیرنگ دراین‌باره اظهار داشت: این نمایشگاه از 15 اسفند در سالن اداره تبلیغات اسلامی برازجان با بیش از 102 اثر از 30 هنرمند هم استانی تا 26 اسفندماه دایر است.

وی با بیان اینکه احتمال تمدید نمایشگاه تا عید نوروز وجود دارد، گفت: آثار این حراج فصلی در محدوده 100 تا 500 هزار تومان عرضه می‌شوند که با توجه کیفیت آثار بی‌نظیر است و از زمان افتتاح نمایشگاه استقبال بسیار خوبی از آن شده است.

بحرینی خاطرنشان کرد: در صورت حمایت و آمادگی مسئولان شهرهای مختلف استان در سال آینده تصمیم به برپایی 6 نمایشگاه حراج فصلی در سطح استان داریم تا بدین‌وسیله ضمن ارائه آثار فاخر هنری از هنرمندان هم استانی و کمک به اقتصاد هنر، هنرمندان و توانایی‌های هنری استان نیز بیشتر معرفی شود.

مسئول اولین نمایشگاه حراج فصلی در استان بوشهر، افزود: ترویج و فرهنگ‌سازی برای خرید آثار هنری از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است تا شاهد خرید آثار هنری ایرانی به جای خرید اجناس بی‌کیفیت هنری که به صورت صنعتی در کشورهایی مانند چین تولید می‌شود، باشیم.

بحرینی در خصوص هنرمندان صاحب اثر در این نمایشگاه نیز گفت: الهه داد راست، سعید جوانمرد، عباس مشتاقی، خدیجه شیخی، نعیمه مظفری، امین ویسویی، یوسف اعتصامی زاده، علی بحرینی، نیلوفر نظری، فاطمه رستمی، الهام ترک زاده، مهناز علایی، اسماعیل حیدری، مهدی بی پروا، رحیم شاه‌حسینی، امین تفکری، عباس تارخ، فاطمه محمد زاده، محمدعلی نادری، امرالله اسماعیلی، مهدی کرم پور، باران منصوری مقدم، پریسا کریمی، فاطمه حیدری، عبدالله دوبسری، احمد جهاندیده، حسن گتویی، حمیده سلیمی فرد، مرضیه سیاسی نژاد و اسماعیل آلشلو از هنرمندان صاحب اثر در این نمایشگاه هستند.

نمایشگاه حراج فصلی آثار هنری تا 26 اسفند از ساعت 16 الی 23 در سالن اداره تبلیغات اسلامی برازجان دایر است.

اخبار مرتبط:

نمایشگاه حراج فصلی آثار تجسمی در برازجان برپا می‌شود